Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MusseMette skriver: Det må føles som en evighed ! Men bare følelse at se hjerteblinket, det er virkelig helt fantastisk blev helt rørt over det så krydser fingre for dig !
Det må føles som en evighed ! Men bare følelse at se hjerteblinket, det er virkelig helt fantastisk blev helt rørt over det så krydser fingre for dig !
Tak havde du meget kvalme og andre gener inden scanninge, det er nemlig det der bekymrer mig mest
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MusseMette skriver: Det er mega vildt med tvillinger ! Er det første gang du er gravid så ? jeg vil rigtig gerne tilføjes, det er så rart at dele de oplevelser man har På Facebook hedder jeg Mette Skov Hansen (fra Herning og har rødt hår )
Det er mega vildt med tvillinger ! Er det første gang du er gravid så ?
jeg vil rigtig gerne tilføjes, det er så rart at dele de oplevelser man har
På Facebook hedder jeg Mette Skov Hansen (fra Herning og har rødt hår )
Har sendt dig en anmodning.
Nej det er min anden. Men min datter er 6 år så det er noget tid siden jeg sidst var gravid.
Liv_86 skriver: Har sendt dig en anmodning. Nej det er min anden. Men min datter er 6 år så det er noget tid siden jeg sidst var gravid.
Det ville også være lidt voldsomt at vente tvillinger første gang. Jeg var super letter over at der var én derinde for jeg havde udviklet to æg før inseminationen, så der var en chance
MillyMy skriver: Tak havde du meget kvalme og andre gener inden scanninge, det er nemlig det der bekymrer mig mest
Jeg har enormt meget kvalme (det varer hele dagen) og har også været ret træt men nyder generne, for ser på som om at den lille hygger sig derinde
miniRTLL skriver: Er lige i hælene på dig, 6+6 i dag med tid til TS i morgen :-)
Er lige i hælene på dig, 6+6 i dag med tid til TS i morgen :-)
Det bliver så spændende krydser for at den lille har fint hjerteblink det er så spændende altså
Jeg har termin 5. februar 2017 med mit første barn
Vi venter os også en bette baby til feb. Har du selv betalt for tidligscanning? Eller, kan man være så heldig at få en. Jeg er uge 7 imorgen, men er meget nervøs for at det går galt, eller der intet liv er..
Mulle1 skriver: Vi venter os også en bette baby til feb. Har du selv betalt for tidligscanning? Eller, kan man være så heldig at få en. Jeg er uge 7 imorgen, men er meget nervøs for at det går galt, eller der intet liv er..
Jeg får tidlig scanning, fordi jeg har været i fertilitetsbehandling
Vi venter vores første engang i slut februar
Jeg er 23 år og er i dag 6+1, så hvis nogle vil følges, så sig endelig til
MusseMette skriver: Hej alle sammen ! Jeg var i dag til første scanning (wuhu - 7 uger henne nu) og den lille havde super fine hjerteblink <3 jeg har termin til Februar, og vil hører om der er nogen som også forventer bebse til Februar ? -
Hej alle sammen ! Jeg var i dag til første scanning (wuhu - 7 uger henne nu) og den lille havde super fine hjerteblink <3 jeg har termin til Februar, og vil hører om der er nogen som også forventer bebse til Februar ?
-
Jeg gør d. 26 februar
Sikke en fin bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128