Første scanning !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
19 svar
4 synes godt om
22. juni 2016

MusseMette

Hej alle sammen ! Jeg var i dag til første scanning (wuhu - 7 uger henne nu) og den lille havde super fine hjerteblink <3 jeg har termin til Februar, og vil hører om der er nogen som også forventer bebse til Februar ?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

VN

Jeg har termin ca 20. Februar  

og kæmpe tillykke med den lille bebs! 

Anmeld Citér

22. juni 2016

MusseMette

VN skriver:

Jeg har termin ca 20. Februar  

og kæmpe tillykke med den lille bebs! 

Eij hvor fantastisk ventetiden føles bare lang  

har du haft en nem graviditet indtil nu ?  

Anmeld Citér

23. juni 2016

VN

MusseMette skriver:

Eij hvor fantastisk ventetiden føles bare lang  

har du haft en nem graviditet indtil nu ?  

Rigtig lang! Jeg mistede i sidste graviditet, så jeg er simpelthen så nervøs hele tiden. Tjekker kontant efter blod  

men ja! Indtil videre går det meget nemt. Jeg er virkelig træt, svimmel og halsbrand om aftenen. Hvad med dig? 

Anmeld Citér

23. juni 2016

Liv_86

MusseMette skriver:

Hej alle sammen ! Jeg var i dag til første scanning (wuhu - 7 uger henne nu) og den lille havde super fine hjerteblink <3 jeg har termin til Februar, og vil hører om der er nogen som også forventer bebse til Februar ?  

Jeg har termin 5 februar. Skal dog have tvillinger så det bliver nok i januar. 

Har en Fb gruppe som er hemmeligt. Hvis fu vil være med i den så kan du skrive dit navn til mig. Så ansøger jeg dig på Fb og tilføjer dig. 

Tillykke med spirren

Anmeld Citér

23. juni 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg skal til første scanning d. 6. Juli, hvor jeg også håber at kunne se hjerteblink. Men hbor føles tiden altså bare lang!! Og syntes ikke jeg har voldsomme gener, hvilket man måske godt kunne lidt, så man følte sig mere sikker :-) 

Anmeld Citér

23. juni 2016

MusseMette

VN skriver:

Rigtig lang! Jeg mistede i sidste graviditet, så jeg er simpelthen så nervøs hele tiden. Tjekker kontant efter blod  

men ja! Indtil videre går det meget nemt. Jeg er virkelig træt, svimmel og halsbrand om aftenen. Hvad med dig? 

Jeg er også sindsygt bange for spontan abort for en uge siden vågnede jeg op om natten med intens smerte i maven, jeg så bange for der var noget ! (Heldigvis var det kun fordi jeg havde spist for meget gluten) 

har sagt til den lille flere gange, at den skal blive derinde  

Anmeld Citér

23. juni 2016

MusseMette

Liv_86 skriver:

Jeg har termin 5 februar. Skal dog have tvillinger så det bliver nok i januar. 

Har en Fb gruppe som er hemmeligt. Hvis fu vil være med i den så kan du skrive dit navn til mig. Så ansøger jeg dig på Fb og tilføjer dig. 

Tillykke med spirren

Det er mega vildt med tvillinger ! Er det første gang du er gravid så ?  

jeg vil rigtig gerne tilføjes, det er så rart at dele de oplevelser man har  

På Facebook hedder jeg Mette Skov Hansen (fra Herning og har rødt hår )  

Anmeld Citér

23. juni 2016

MusseMette

MillyMy skriver:

Jeg skal til første scanning d. 6. Juli, hvor jeg også håber at kunne se hjerteblink. Men hbor føles tiden altså bare lang!! Og syntes ikke jeg har voldsomme gener, hvilket man måske godt kunne lidt, så man følte sig mere sikker :-) 

Det må føles som en evighed ! Men bare følelse at se hjerteblinket, det er virkelig helt fantastisk blev helt rørt over det så krydser fingre for dig !  

Anmeld Citér

23. juni 2016

miniRTLL

MusseMette skriver:

Er lige i hælene på dig, 6+6 i dag med tid til TS i morgen :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.