Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: Jeg fik min første som 21 årig og venter nu nr to som 26 årig .. Min mand er dog 5 år ældre end mig, men jeg fik barn tidligt, men har aldrig et sekund fortrudt. Jeg har aldrig været typen som har drukket mig vildt i hegnet og rendt i byen hver weekend, så på det område mener jeg ikke jeg har manglet noget. Der var nogle venner der faldt fra fordi man pludselig stod med et helt anden liv end dem med helt andre prioriteringer end dem. Men jeg tænkte det var deres tab og de rigtige venner er dem der hænger ved du mister jo ikke din ungdom som sådan.. Selvfølgelig render man ikke i byen hele tiden, ser venner hver og hver anden dag mm. Men husk at selvom man blir forældre, så skal man også ku lade sig hygge sig og pleje sine venner og sit parforhold
Jeg fik min første som 21 årig og venter nu nr to som 26 årig .. Min mand er dog 5 år ældre end mig, men jeg fik barn tidligt, men har aldrig et sekund fortrudt. Jeg har aldrig været typen som har drukket mig vildt i hegnet og rendt i byen hver weekend, så på det område mener jeg ikke jeg har manglet noget. Der var nogle venner der faldt fra fordi man pludselig stod med et helt anden liv end dem med helt andre prioriteringer end dem. Men jeg tænkte det var deres tab og de rigtige venner er dem der hænger ved du mister jo ikke din ungdom som sådan.. Selvfølgelig render man ikke i byen hele tiden, ser venner hver og hver anden dag mm. Men husk at selvom man blir forældre, så skal man også ku lade sig hygge sig og pleje sine venner og sit parforhold
Mange tak for dit dejlige svar
Jeg bliver helt glad, for du har jo så evigt ret
Ens liv slutter jo ikke som du så fint beskriver.. Det bliver bare et nyt kapitel, som på mange områder er fyldt med meget mere kærlighed
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Natteravnen skriver: Mange tak for dit dejlige svar Jeg bliver helt glad, for du har jo så evigt ret Ens liv slutter jo ikke som du så fint beskriver.. Det bliver bare et nyt kapitel, som på mange områder er fyldt med meget mere kærlighed
Så lidt da.. Mange tror at det at få børn kun handler om børn, bleer, amning, sutteflaske, at holde sig indendøre for tænk nu hvis barnet græder.. Men sådan er det slet ikke. Selvfølgelig bruger man størstedelen af tiden på sine børn og det er dem der kommer i første række, men man har altså også tid til voksenliv så bare rolig, selvom man får børn har man stadig et dejligt liv, efter min mening et langt dejligere liv end uden
MissTas skriver: Så lidt da.. Mange tror at det at få børn kun handler om børn, bleer, amning, sutteflaske, at holde sig indendøre for tænk nu hvis barnet græder.. Men sådan er det slet ikke. Selvfølgelig bruger man størstedelen af tiden på sine børn og det er dem der kommer i første række, men man har altså også tid til voksenliv så bare rolig, selvom man får børn har man stadig et dejligt liv, efter min mening et langt dejligere liv end uden
Natteravnen skriver: Hej Alle! Jeg har virkelig brug for et råd uden nogle dømmer... Jeg fandt igår ud af at jeg er gravid.. Jeg er sindssygt glad det er ikke det!!! Men i dag er jeg pludselig flippet ud.. Er 23 år og har lige været til studenter fest i aften..Pludselig gik det op for mig at nu når jeg skal være mor får jeg aldrig min ungdom tilbage og gjorde vi det nu for tidligt?! Alle mulige spørgsmål!! er det normalt eller hvad fanden sker der med mig?! Bliver nærmest helt angst altså.. knus <3
Jeg har virkelig brug for et råd uden nogle dømmer... Jeg fandt igår ud af at jeg er gravid.. Jeg er sindssygt glad det er ikke det!!! Men i dag er jeg pludselig flippet ud.. Er 23 år og har lige været til studenter fest i aften..Pludselig gik det op for mig at nu når jeg skal være mor får jeg aldrig min ungdom tilbage og gjorde vi det nu for tidligt?! Alle mulige spørgsmål!!
er det normalt eller hvad fanden sker der med mig?! Bliver nærmest helt angst altså..
knus <3
Bare rolig det er helt normalt .. Her panikkede jeg os og også med 2 & 3 barn fik jeg lige den der FUCK tanke
LLT. skriver: Bare rolig det er helt normalt .. Her panikkede jeg os og også med 2 & 3 barn fik jeg lige den der FUCK tanke
Tak for dit svar !!
- dejligt at høre at jeg ikke er den eneste haha :p... Jeg har fået det meget bedre i løbet af i går.. Og efter jeg bevist tog lidt afstand til mine forældre om jo græd, dansede og hoppede af glæde.. Puha, det var liiige lidt for meget her i starten.. Skal lige fatte det selv haha :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128