afslutning på grundforløb - ingen familie kommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2016

An&Jo

Jeg blev færdig uddannet som SSH i oktober sidste år, ja faktisk ovenikøbet på min fødselsdag! 

Jeg havde ikke et eneste familiemedlem der mødte op til min dimission, de ville ganske enkelt ikke tage fri til det.

Var ærlig talt lidt skuffet, for da jeg blev student kom der heller ikke nogen fra familien, til gengæld så har jeg en fantastisk god veninde som valgte at bede om fri og kom for at overraske mig.

Så måske du kan finde en veninde der vil?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Mor til Ella

Nu ved jeg ikke hvad slags grundforløb vi snakker, men har faktisk aldrig hørt at man bruger den slags afslutninger på et grundforløb.

personligt ville jeg være ligeglad, når jeg tænker på mit grundforløb og afslutning, det var noget andet hvis en uddannelse/skole/ svendeprøven var afsluttet, så ville jeg forvente at mine tætte familie mødte op.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Newsence

Jeg kan godt forstå du er skuffet.. Det er en afslutning der bliver markeret af skolen med invitationer og så er det da mega øv at være alene.. Mest af alt syntes jeg det er tarveligt at din mand bare siger nej.. Sikke en støtte. Fint nok at folk ikke kan men at de ikke engang vil forsøge ��

Og helt ærligt sådan noget vare jo oftest kun en time eller to så hvis dine forældre arbejder i nærheden kunne de måske få fri bare den time eller to.. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

januar16

Kan godt forstå du er ærgelig over det når du nu har spurgt en masse om de ikke kunne afsætte dagen til dig. 

Jeg havde igen der kom da jeg blev bachelor - dog heller ikke noget jeg forventede da jeg jo også skulle have en kandidat før jeg var færdig. Til kandidaten kom kun min kæreste - eget valg grundet nerver, men mødtes med familien om aftenen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.