jeg er næsten færdig med grundforløbet på min uddannelse, og skolen holder en afsked for os (da vi enten skifter skole eller skal i arbejde) og har derfor givet os invitationer til vores forældre, søskende og kærester/ægtefæller...
jeg spurgte min mand om han ville komme hjem til det (han arbejder i en anden landsdel) men det sagde han nej til, for han har lige taget en fridag med vores barn. Jeg spurgte så mine forældre, svigerforældre og søskende i stedet, men ingen af dem kan fordi de enten skal arbejde eller har vigtige møder.
jeg blev ærligt talt lidt ked af det, for jeg har ingen der kommer med, men prøver at se positivt på det, og sige at "jeg får jo først huen næste år"
Jeg sad og snakkede med et par af mine medstuderende, og da snakken kom på at jeg ikke har nogen med til afslutningen, og at min far ikke engang vil forsøge at få fri - så sagde hun at jeg ikke kunne tillade mig at blive sur.
Er det så forkert af mig at blive sur/skuffet/ked af det, over at der ikke er nogen der kommer den dag?
Anmeld
Citér