Gave efter endt EUD-business ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2016

Spirrevip

Loa skriver:

Altså hele snakken om "retten" til hue eller ej er jo en helt anden snak. 

I teorien er det vel fuldstændig ligemeget hvad hun er blevet færdig med, hvis hun har knoklet og er pave stolt over at være færdig, så skal hun vel have lige hvad du synes i fejring. 

Om det "bare" er 10 klasse, læge uddannelse, frisør, ingeniør eller noget heeeelt andet.

Selvfølgelig. Men som eksempel ville jeg heller ikke give lige så stor fødselsdagsgave hvert år, som jeg gør når folk fylder rundt 

Og jeg håber ikke at jeg lyder fuldstændig usympatisk. For jeg forstår stoltheden ved at gennemføre noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Tystys14

Spirrevip skriver:

Så vidt jeg ved, er EUD ikke en studentereksamen, men det samme som den tidligere HG. Så det er jo ikke en "rigtig" hue, som hun får. Jeg ville give en blomst, og så var det nok det. Men det er nok fordi jeg har en meget radikal holdning til det med huer, for jeg synes kun at det er de gymnasiale uddannelser der skulle have mulighed for huer. Jeg har selv gået på eud, og det var lidt det samme som 10. klasse. Det er bare hvad jeg tænker  en blomst og måske en flaske vin.

Jeg spørger også pga. jeg kun kender til fejringen af en "rigtig" gymnasieluddannelse. 

(Synes heller ikke at det med hue er helt rigtigt, da jeg synes det er lidt snyd, knoklede selv r**** ud af bukserne på HTX dengang) 

Men derfor er jeg stadigvæk pave stolt at min søster, da jeg ved hun har nogle ting at kæmpe med. 

Hun får en smuk sølv halskæde af mig, og det er det. Lader min mening og huen være inden i, hendes dag skal jo være god. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Tystys14

EBK skriver:

Jeg er sikker på, at hun bliver smadderglad! 

Tillykke med hende!

Det håber jeg også. Tak 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Loa skriver:

Altså hele snakken om "retten" til hue eller ej er jo en helt anden snak. 

I teorien er det vel fuldstændig ligemeget hvad hun er blevet færdig med, hvis hun har knoklet og er pave stolt over at være færdig, så skal hun vel have lige hvad du synes i fejring. 

Om det "bare" er 10 klasse, læge uddannelse, frisør, ingeniør eller noget heeeelt andet.

Jeg er så meget enig. Selvf. Skal hun da fejres  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.