Hvad kan jeg tage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
21 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2016

Anonym trådstarter

Da jeg ikke lige vil kendes på mine hæklede ting er jeg anonym. Vil høre hvad i mener man kan tage for helt nye hjemmehæklede sutsko, disse er det første par jeg har lavet til at sælge men ved ikke om jeg kan lave flere og det kan svare sig ? De er i 100% uld og har kostet ca 70 kr i ren matriale pris at lave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

EnGodMor

Anonym skriver:

Da jeg ikke lige vil kendes på mine hæklede ting er jeg anonym. Vil høre hvad i mener man kan tage for helt nye hjemmehæklede sutsko, disse er det første par jeg har lavet til at sælge men ved ikke om jeg kan lave flere og det kan svare sig ? De er i 100% uld og har kostet ca 70 kr i ren matriale pris at lave 

Max 100 kr, det kan de købes for på nettet af andre der os har hæklet 

har selv købt nogle uldsutsko til min lille, dem gav jeg 75 kr for

Anmeld Citér

20. juni 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

jjeg vil højest give 100kr for dem.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Benjamins'mor

Som de andre, også max 100,- 

Så er spørgsmålet om du laver dem for hyggens skyld eller for at tjene penge, for er det det sidste kan det ikke rigtigt svare sig tidsmæssigt.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Hm ja okay har ofte set folk sælge til 200-300kr alt efter matrialer og er jo forskel på om der er lavet i bomuld eller ren uld. Ville egentlig bruge det for at have lidt fortjeneste til nyt garn, men ærligt vil jeg ikke nøjes med 100kr når det er ren uld :-) men tak for svar 

Anmeld Citér

20. juni 2016

SofiaMik

Vil sige, at det kommer an på, om det er økologisk /ubehandlet uld eller superwashed. Jeg kunne sagtens have haft købt dem til f.eks. 150 kr. Hvis kvaliteten af ulden samt selvfølgelig håndarbejdet var godt. Har ofte handlet hos filiokus.dk, der kan du måske afsætte noget eller tjekke priser.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hm ja okay har ofte set folk sælge til 200-300kr alt efter matrialer og er jo forskel på om der er lavet i bomuld eller ren uld. Ville egentlig bruge det for at have lidt fortjeneste til nyt garn, men ærligt vil jeg ikke nøjes med 100kr når det er ren uld :-) men tak for svar 

Der må jeg så sige at det ville jeg aldrig give for et par hjemmesko, slet ikke i så små størrelser. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

lineog4

Jeg ved godt materialet er dyrt, men ville nok så hellere vælge lidt billigere materiale for man kan sagtens få 100% uld en del billigere. Personligt ville jeg max give 75 kr for et par futter til en baby, og skulle jeg betale det skulle de virkelig være noget helt særligt 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Vil sige, at det kommer an på, om det er økologisk /ubehandlet uld eller superwashed. Jeg kunne sagtens have haft købt dem til f.eks. 150 kr. Hvis kvaliteten af ulden samt selvfølgelig håndarbejdet var godt. Har ofte handlet hos filiokus.dk, der kan du måske afsætte noget eller tjekke priser.

Tak vil prøve at kigge, og ha er forskel på uld, denne er af en god kvalitet. Men kan godt se ikke alle tænker hvor dyrt garn er, men mamge giver jo 150-300kr for små babyfutter fra feks melton, eller bomuldfutter fra feks Hummel osv har pejlet mig lidt ind og overvejer at sælge sætvis feks futter ig hue, eller trøje og futter  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Annana89

Min mor har før stilket sådanne små futtere i ren uld. Hun strikkere dem af rester fra andre projekter og på den måde kunne hun sælge dem til omkring 75-100 kr. Det var absolut ikke fordi hun fik særlig stor fortjeneste på dem hvis de skulle regnes ud i materiale pris og arbejdstimer. Men det var for hyggen skyld og for at få brugt sine rester  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.