.. man græder hele tiden?
Jeg har svært ved at beskrive hvordan jeg har det.. Udover at jeg ikke rigtig er glad for noget... Som i noget som helst... Hverken min søn, min mand, mit arbejde, mit ellers elskede gospelkor, jeg kan godt anstrenge mig for at virke glad, men kender I det at man ikke rigtig helt griner oprigtigt, men mere sådan lidt... halvhjertet... Jeg er uhyre irritabel og jeg er begyndt at råbe af alt og alle. Jeg gider ikke noget, dagligsdagsgøremål bliver kun gjort fordi jeg skal, men ikke uden tænders gnislen og dybe suk. Jeg troede først at jeg bare var inde i en doven periode, men det er det slet ikke.. Jeg kan godt komme op på arbejde, men ikke uden jeg hver dag starter dagen med at ønske det bare ville være sommerferie.. Jeg føler slet ikke at noget er lykkedes for mig, selvom jeg har en dejlig dreng, er blevet uddannet, men jeg har ikke fået arbejde indenfor det felt og er gået en anden vej, jeg har ikke brilleret i mine eksamener og jeg føler ikke jeg er værdig til at være hverken mor eller det jeg er arbejdsmæssigt. Jeg er træt af min mand, min søn og allermest mig selv, forstår ikke hvorfor min mand og jeg stadigvæk er sammen... Det hele hober sig bare op og jeg tager en maske på hver dag.. Men søndag var jeg bare modløs, fuldstændig modløs... Jeg har ingen energi, jeg har ikke nævnt noget for min mand selvom han fornemmede det kraftigt igår... Hans far har lige skrevet sin sidste vilje i weekenden, da hans kræft ikke lader til at gå i sig selv eller være i bero... Der er så meget tumult på den side af familien at jeg ikke rigtig føler jeg vil sige det til ham, mest fordi jeg ikke ved om jeg ER deprimeret... Tror ikke han ville mene jeg er hvis jeg sagde det højt, men hvordan finder jeg ud af det... Tror det har været under opsejling i et par år, men har slået det hen og sørget for at tænke lyst og positivt på og sagt, det skal nok gå... Men det tror jeg ikke det gør... Tog en test, resultatet var svært deprimeret men man ved jo hvad man skal svare for at få det resultat... Så hcordan finder man ud af om man er .. Reelt er... Hvad skal jeg gøre?
Anmeld
Citér