Mistet briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2016

Abracadabra

loop skriver:

Okay tak. Jeg prøvede lige det samme. Kan se der er en række betingelser før det er "gratis"(gratis=min. 395kr.)

Min dreng er 16 år og det gælder desværre kun under 11 år.

Men tak alligevel.

De ser ud til at være rigtigt gratis, men kun deres billigste til 395. Skal de være dyrere, får børn under 11 rabat på 395 på den dyrere brille.

En 16 årig skal måske have briller i voksenstørrelse. Det skulle jeg i hvert fald, da jeg var 16.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg har lige skrevet, børnebriller gratis, så kommer Louis Nielsen op. ☺

Tak det prøver jeg da lige

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

De ser ud til at være rigtigt gratis, men kun deres billigste til 395. Skal de være dyrere, får børn under 11 rabat på 395 på den dyrere brille.

En 16 årig skal måske have briller i voksenstørrelse. Det skulle jeg i hvert fald, da jeg var 16.

Min søns briller kostede 1749 for stil og briller, vil jeg så få en rebat på 395kr

Anmeld Citér

20. juni 2016

Leneur

Som jeg forstår det, så er det de børnebriller der koster 395 kr der er gratis. Hvis man vil have et dyrere stel, så får man de 395 kr i rabat...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. juni 2016

lineog4

Anonym skriver:

Min søns briller kostede 1749 for stil og briller, vil jeg så få en rebat på 395kr

Jeg tog min datter med til optiker og kom kun af med prisen for stellet netop fordi de måske skulle reguleres efter 3 mnd. 

En god optiker der ikke sælger de dyreste glas bare fordi er simpelthen guld værd.

Anmeld Citér

20. juni 2016

loop

Abracadabra skriver:

Tak. Jeg havde slet ikke tænkt på at han skal have voksenstørrelse, selvfølgelig skal han det.

Han vil gerne have linser, men jeg mener det er bedst at have et par briller også.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg tog min datter med til optiker og kom kun af med prisen for stellet netop fordi de måske skulle reguleres efter 3 mnd. 

En god optiker der ikke sælger de dyreste glas bare fordi er simpelthen guld værd.

Den service fik jeg ikk måske man ska gå et andet sted hen, her anden gang på to mdr

Anmeld Citér

20. juni 2016

lineog4

Anonym skriver:

Den service fik jeg ikk måske man ska gå et andet sted hen, her anden gang på to mdr

Jeg har selv gået hos den optiker i maaaange år. Har for set første stor tillid til hans målinger og ja så er han fair og forsøger ikke at presse de dyreste glas på mig. Har en gang købt et andet sted hvor jeg endte med er betale 2500 for glas og de kunne slet ikke forstå jeg spurgte til de billigere. Jeg betaler under 1000 kroner for glassene hos ham og brillerne er hverken tungere eller med tykkere glas så det er synligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.