Mistet briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.175 visninger
17 svar
2 synes godt om
20. juni 2016

Anonym trådstarter

Ihh pis lort lagkage 

min søn fik for 6uger siden briller og nu står jeg i den situtation at børnehaven ikke lige havde øje på brillerne så det er pisk væk da jeg henter ham i fredags 

det virkelig bare noget træls noget, for han har virkelig brug for dem.. 

Mor her er lidt frustreret over at ingen overhovedet havde set dem

han ska til syn tjek den 1august for at se om synet han ændres. Så det ka ske at der os ska nye briller til der også hvilket jo bare er sådan.. Men mange penge .. 

Havde lige brug for at komme ud med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Leneur

Anonym skriver:

Ihh pis lort lagkage 

min søn fik for 6uger siden briller og nu står jeg i den situtation at børnehaven ikke lige havde øje på brillerne så det er pisk væk da jeg henter ham i fredags 

det virkelig bare noget træls noget, for han har virkelig brug for dem.. 

Mor her er lidt frustreret over at ingen overhovedet havde set dem

han ska til syn tjek den 1august for at se om synet han ændres. Så det ka ske at der os ska nye briller til der også hvilket jo bare er sådan.. Men mange penge .. 

Havde lige brug for at komme ud med det 

Louis Nielsen laver gratis briller til børn men der går jo en lille uge inden de er hjemme. Jeg valgte så at betale 700 kr for at det ikke blev hinkesten min datter skulle have og dermed at hendes øjne ikke skulle blive kæmpestore at se på. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Louis Nielsen laver gratis briller til børn men der går jo en lille uge inden de er hjemme. Jeg valgte så at betale 700 kr for at det ikke blev hinkesten min datter skulle have og dermed at hendes øjne ikke skulle blive kæmpestore at se på. 

De sidste briller jeg købte der, som er dem min dreng har mistet. De kostede 1700 - men dog er de forsikret. 

Der valgte jeg også det og få glasene så tynde som muligt med hans syn ..

hvad kom du af med for sin datters?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Leneur

Anonym skriver:

De sidste briller jeg købte der, som er dem min dreng har mistet. De kostede 1700 - men dog er de forsikret. 

Der valgte jeg også det og få glasene så tynde som muligt med hans syn ..

hvad kom du af med for sin datters?

De 700 kr, så det var billigt sluppet... 

Anmeld Citér

20. juni 2016

LLT.

Øv hvor træls, kan godt forstå du ærger dig, os selvom det bare er sådan men man må gerne være ØV over INGEN har set dem 

Har du evt et billed af ham med dem for så kunne du lave en eftersøgning og hænge op i børnehaven, så kunne folk lige have et øje efter dem 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

De 700 kr, så det var billigt sluppet... 

Finder så ud af forsikringen ikk dækker  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Øv hvor træls, kan godt forstå du ærger dig, os selvom det bare er sådan men man må gerne være ØV over INGEN har set dem 

Har du evt et billed af ham med dem for så kunne du lave en eftersøgning og hænge op i børnehaven, så kunne folk lige have et øje efter dem 

Ja det har jeg, der var en Facebook side i vores område hvor jeg eftersøgte dem, men ingen har set dem eller henvendt sig. ��

Det ser os lidt ud som om pædagogerne er stoppet med at lede, det os bare øv følelse.. For de så vigtige for min dreng 

Anmeld Citér

20. juni 2016

loop

Leneur skriver:

Kan mAn få gratis briller til børn?

Har du evt et link til hvor jeg kan læse om det?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Leneur

loop skriver:

Kan mAn få gratis briller til børn?

Har du evt et link til hvor jeg kan læse om det?

Jeg har lige skrevet, børnebriller gratis, så kommer Louis Nielsen op. ☺

Anmeld Citér

20. juni 2016

loop

Leneur skriver:

Jeg har lige skrevet, børnebriller gratis, så kommer Louis Nielsen op. ☺

Okay tak. Jeg prøvede lige det samme. Kan se der er en række betingelser før det er "gratis"(gratis=min. 395kr.)

Min dreng er 16 år og det gælder desværre kun under 11 år.

Men tak alligevel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.