At shoppe til modsatte køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2016

MissTas

Trine89 skriver:

Kender godt følelsen. Jeg har heldigvis fået meget af vores tøj fra en kusine som har to drenge. Så jeg har ikke slev smidt en masse penge efter tøj som han ikke har brugt. Hihi.  

Det er bedre at starte ud med lidt for lidt end at købe mere end man får brugt. 

Og som sagt vasker vi også meget så der kan altid lige hurtigt blive vasket noget hvis man kan se det begynder at knibe. 

Lækkert at få lidt fra familie og bekendte.. Jeg har købt det hele fra nyt, men på udsalg, så har sparet 30-60% på lækre mærkevare, så føler heller ikke jeg har brugt en formue på det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

Carina:-)

Jeg ville holde det nede til du ser hvor stort et barn du får og hvor hurtigt det vokser.

Jeg fik her sidst en dreng på 2500 gram og da jeg ikke plejer at købe str 50 måtte jeg bestille andre til at købe og det svømmede han i .

Han kan stadig nu som 6 mdr gammel passe str 50 i nogen af modellerne og er også lidt i str 56 men da han vokser meget langsomt ( er 60 cm nu) så kan jeg se at jeg bliver nødt til at sælge str 62 og 68 da det er købt som sommertøj og det når han på ingen måder at få brugt.

Så køb lidt i de små str og vent med 62 og 68 til han kommer ud - de små str bliver sjældent udsolgt så markedet plejer at være godt :) 

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

Carina:-) skriver:

Jeg ville holde det nede til du ser hvor stort et barn du får og hvor hurtigt det vokser.

Jeg fik her sidst en dreng på 2500 gram og da jeg ikke plejer at købe str 50 måtte jeg bestille andre til at købe og det svømmede han i .

Han kan stadig nu som 6 mdr gammel passe str 50 i nogen af modellerne og er også lidt i str 56 men da han vokser meget langsomt ( er 60 cm nu) så kan jeg se at jeg bliver nødt til at sælge str 62 og 68 da det er købt som sommertøj og det når han på ingen måder at få brugt.

Så køb lidt i de små str og vent med 62 og 68 til han kommer ud - de små str bliver sjældent udsolgt så markedet plejer at være godt :) 

Hold da op han har brugt de små str. Længe .. Men ja, jo ikke sikkert det er et stort barn man får og heller ikke sikkert han vokser hurtigt.. Det kan jo gå begge veje.. Tror bare jeg nøjes med det jeg har og venter og ser til han kommer ud 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Carina:-)

MissTas skriver:

Hold da op han har brugt de små str. Længe .. Men ja, jo ikke sikkert det er et stort barn man får og heller ikke sikkert han vokser hurtigt.. Det kan jo gå begge veje.. Tror bare jeg nøjes med det jeg har og venter og ser til han kommer ud 

Ja han er en lille fis men pyt så længe de er sunde og raske og som min sp siger så sparer han på tøjudgifterne 

Anmeld Citér

19. juni 2016

grinny

Jeg synes det er dejlig at shoppe til pige den her gang - selvom det i starten var svært at kigge væk fra drengetøj 

Men tror så jeg har købt alt alt for meget  

Anmeld Citér

19. juni 2016

Trine89

MissTas skriver:

Lækkert at få lidt fra familie og bekendte.. Jeg har købt det hele fra nyt, men på udsalg, så har sparet 30-60% på lækre mærkevare, så føler heller ikke jeg har brugt en formue på det  

Jah det er lækkert. Der var en god blanding af alt det lækre man kan dog også godt mærke at hendes den yngste er en januar baby og vores et en april baby. Der var også meget vi ikke kunne bruge fordi det var sådan noget tykt tøj. 

Udsalg er også godt :p 

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

Carina:-) skriver:

Ja han er en lille fis men pyt så længe de er sunde og raske og som min sp siger så sparer han på tøjudgifterne 

Haha, ja det må man sige  de er skønne uanset.. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

Trine89 skriver:

Jah det er lækkert. Der var en god blanding af alt det lækre man kan dog også godt mærke at hendes den yngste er en januar baby og vores et en april baby. Der var også meget vi ikke kunne bruge fordi det var sådan noget tykt tøj. 

Udsalg er også godt :p 

Ja, men så længe i ikke har givet noget for det, så gør det knapt så meget at en del bare ligger  

ja elsker udsalg.. Det kan godt betale sig hvis man går efter noget bestemt, så kan man spare en del penge ved det fik også lige en helt ny trip trap stokke stol i limegrøn i babysam i går til 500kr  elsker gode kup

Anmeld Citér

19. juni 2016

Trine89

MissTas skriver:

Ja, men så længe i ikke har givet noget for det, så gør det knapt så meget at en del bare ligger  

ja elsker udsalg.. Det kan godt betale sig hvis man går efter noget bestemt, så kan man spare en del penge ved det fik også lige en helt ny trip trap stokke stol i limegrøn i babysam i går til 500kr  elsker gode kup

Det var godt nok også etil af det hele gode cup :p 500 kroner. Ikke dårligt  

Anmeld Citér

19. juni 2016

MissTas

Trine89 skriver:

Det var godt nok også etil af det hele gode cup :p 500 kroner. Ikke dårligt  

Ja det må man sige .. Ja kun 500kr og lime grøn farve synes jeg er helt perfekt til vores lillebror  så der måtte jeg slå til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.