dollygirl skriver:
Hej piger
jeg har klaget for nogle måneder siden mod min læge som jeg har haft i 9 år
men jeg har nu trukket klagen tilbage da jeg har fortrudt det og mener det ikke var hendes skyld alligevel ...
Men i dag har jeg fået et brev fra min læge hvor der står at hun ikk vil behandle hverken mig eller mine børn og jeg må vælge en af hendes andre kolleger.
Og jeg kan virkelig godt lide hende og er helt såret nu
hvilket hun sikkert også er blevet .. Men er der virkelig intet jeg ka gør for at sige undskyld eller?
Hvis du og dine børn har haft hende som læge gennem ni år, må det være noget meget alvorligt du har klaget over, for hvis det var en lille fejl går jeg ud fra at du ville have snakket med hende selv om det.
Du har så indset at det er dig, der har taget fejl. Har du sagt det til hende?
Jeg synes det er svært at udtale sig om, når jeg ikke ved hvad du har klaget over. Men hendes reaktion er at hun ikke længere vil behandle jer, om det er proffessionelt synes jeg afhænger af hvad du har klaget over.
Din reaktion synes jeg lyder som om at du har mistet en veninde mere end en læge. Jeg kan slet ikke forstå du tager sådan på vej. Hvis du har dårlig samvittighed så send en undskyldning til hende, find en ny læge og en anden gang du overvejer at klage, så vend det med de mennesker omkring dig inden du gør det.
Anmeld
Citér