Købe en ekstra skanning? Skal, skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2016

Maalene

Mo9ca skriver:

Tusind tak for alle jeres råd. De har været meget brugbare. Jeg har besluttet mig for en ekstra scanning på en klinik i Århus. Det kan jeg mærke efter nogle dages tænketid, er det rigtige for mig. Allerede i morgen har jeg fået en tid og det ser jeg frem til med lidt blandede følelser, da jeg jo ikke ved om resultatet er positivt el. negativt. Men jeg håber at det går som det skal.

Mvh. M 

Dejligt du er kommet frem til en beslutning - vil tænke på dig i morgen og sende en masse varme tanker  Alt held og lykke i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Ønsker en lille spire..

lineog4 skriver:

Må lige spørge: hvis du nu så hjerteblink i dag, så den voksede ville du så tro på det og kunne smide frygten væk. Hvis du kan svare ja på der, altså sådan helt ærligt ja, så ville jeg anbefale en scanning.

hvis du ikke er sikker på dit ja, ville jeg anbefale at finde en metode til at holde frygten lidt væk. Efter jeg havde mistet anerkendte jeg, at jeg kun kunne være gravid en dag af gange, mere kunne jeg ikke kræve af mig selv, så i stedet for at have fokus på alt der kunne gå galt, alle de imaginære tegn på det var eller ville gå galt, sp vågnede jeg om morgenen og krævede af mig selv at sige: i dag er jeg gravid helt ind til i aften.... 

Så hvis du er tvivl om dit ja så prøv at se om du kan udskyde scanningen of finde en anden slags tryghed 

Nej.. hvor det en god tankegang! 'Idag er jeg gravid, helt ind til i aften'.. det vil jeg virkelig huske på, når det engang selv bliver min tur. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Mo9ca

Så har jeg været til skanning inde i Århus. DEN LEVER og vokser med lynets hast. Hende der skannede mig mener faktisk at jeg er en uge længere henne end beregnet. Hun mener jeg er 11+2 henne i stedet for 10+1. Så spørgsmålet er så nu om jeg skal tage kontakt til Skejby hvor jeg skal skannes den 6. juli og fortælle dem om denne skanning. For hvis jeg er 11+2 nu og jeg først skal skannes den 6. Så er jeg 13+3 til nf. skanningen. Er det ikke lidt sent? Det skal lige siges at jeg var til skanning på Skejby den 3. juni da jeg var 7+4 henne og der passede størrelsen med hvor langt jeg burde være henne.

Mvh. Monica (lykkelig gravid med nr. 3 )

Anmeld Citér

21. juni 2016

PB2013

Tillykke med scanningen.. Hvor var det dejligt for jer, og det lyder som om pengene var givet godt ud..

mener at nf bare ska være inden 13+6, så du burde være okay.. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Mo9ca

PB2013 skriver:

Tillykke med scanningen.. Hvor var det dejligt for jer, og det lyder som om pengene var givet godt ud..

mener at nf bare ska være inden 13+6, så du burde være okay.. 

Tak for det.

Nå okay. Det vidste jeg faktisk ikke. Troede kun det seneste var ved 13+0.

Mvh. M

Anmeld Citér

21. juni 2016

Maalene

Mo9ca skriver:

Så har jeg været til skanning inde i Århus. DEN LEVER og vokser med lynets hast. Hende der skannede mig mener faktisk at jeg er en uge længere henne end beregnet. Hun mener jeg er 11+2 henne i stedet for 10+1. Så spørgsmålet er så nu om jeg skal tage kontakt til Skejby hvor jeg skal skannes den 6. juli og fortælle dem om denne skanning. For hvis jeg er 11+2 nu og jeg først skal skannes den 6. Så er jeg 13+3 til nf. skanningen. Er det ikke lidt sent? Det skal lige siges at jeg var til skanning på Skejby den 3. juni da jeg var 7+4 henne og der passede størrelsen med hvor langt jeg burde være henne.

Mvh. Monica (lykkelig gravid med nr. 3 )

Wuhuuu  Kænpe tillykke med den veloverståede scanning, hvor var det da en fantastisk nyhed 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Mo9ca

Maalene skriver:

Wuhuuu  Kænpe tillykke med den veloverståede scanning, hvor var det da en fantastisk nyhed 

I'm over the moon af glæde. Simpelthen de bedste 500kr. jeg har givet ud. Hun sagde dog også, at havde den været død derinde så var det uden betaling. Men får det helt skidt ved tanken hvis det havde været scenariet.

Puha. Tænk at jeg skal være MOAR for 3. gang

Mvh. M

Anmeld Citér

21. juni 2016

Maalene

Mo9ca skriver:

I'm over the moon af glæde. Simpelthen de bedste 500kr. jeg har givet ud. Hun sagde dog også, at havde den været død derinde så var det uden betaling. Men får det helt skidt ved tanken hvis det havde været scenariet.

Puha. Tænk at jeg skal være MOAR for 3. gang

Mvh. M

Puhh ja - godt det heldigvis ikke endte sådan  Men forstår virkelig godt du frygtede det værste - men nu kan du sidde med ro i kroppen og nyde, at du indenfor 7 mdr. sidder med en dejlig lille baby i armene 

Men god service egentlig - de to gange jeg har mistet har jeg betalt begge gange... Hvor blev du scannet henne, hvis man må spørge? 

Anmeld Citér

21. juni 2016

grinny

Jeg fik også en tidlig skanning som rykkede mig næsten en uge frem og der blev Næstved sygehus glad for at jeg ringede og sagde det så de kunne rykke NF 

Og tillykke 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mo9ca

Maalene skriver:

Puhh ja - godt det heldigvis ikke endte sådan  Men forstår virkelig godt du frygtede det værste - men nu kan du sidde med ro i kroppen og nyde, at du indenfor 7 mdr. sidder med en dejlig lille baby i armene 

Men god service egentlig - de to gange jeg har mistet har jeg betalt begge gange... Hvor blev du scannet henne, hvis man må spørge? 

Jeg blev skannet på en klinik i Århus som hedder Skanningsklinikken Cyclus. 

Vi havde næsten opgivet det. Det var absolut sidste udkald denne gang. Det havde vi fundet fred med efter 3 sa'er. Så om ca. 14 dage skal vi fortælle vores to store, at de skal være storebror. De er pseudotvillinger så den store ved slet ikke hvad det vil sige at blive storebror. Det bliver så fedt at fortælle dem

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.