Der er jeg måske en øv bøv. Men jeg kan ikke tilgive utroskab, fordi det ødelægger min tillid til ham, og for mig bygger mine forhold på tillid. Jeg ville konstant gå og bekymre mig, om han gjorde det igen.
Min eks gennem en hel del år år, og som jeg boede med, var mig utro med en, der var en hel del år yngre end både han og jeg.. Vi havde haft det helt fantastisk sammen, så jeg aner ikke, hvorfor han gjorde det. Vi havde virkelig arbejdet på vores forhold, fordi det havde haltet året før. Men da jeg fandt ud af, at han havde været utro, røg alt tillid, og på trods af, at jeg elskede ham mere end noget andet den gang, valgte jeg at gøre det forbi.
Min nuværende kæreste, og faren til mit barn, kender min holdning til utroskab, vi har klare retningslinjer for, hvad utroskab er for os, og både han og jeg har bedt hinanden om at gøre det forbi først, inden man vælger at være sammen med en anden, fordi så vil vi ikke vores forhold nok, hvis vi vil være sammen med andre.
Så nej, jeg kan virkelig ikke tilgive utroskab, det gør simpelthen alt for ondt på mig, og det tager mig i forvejen lang tid at opbygge tillid til folk, så hvis den blev brudt pga. utroskab, så ville jeg køre mig selv i sænk, tror jeg.
Anmeld
Citér