Jeg har gode erfaringer med det. Min kæreste og jeg har snart været sammen i et år, og han var utro efter én måned og igen efter to måneder. Første gang var jeg ikke ét sekund i tvivl om at jeg ville tilgive ham, men sagde samtidig at hvis det skete igen, ville jeg gå fra ham.
Anden gang han gjorde det, gjorde han det endda med en jeg havde mødt før. Jeg var helt vildt meget i tvivl om jeg skulle blive eller ej. Det endte med at vi snakkede med hans mor om det, af flere grunde - blandt andet trusler fra hende pigen om at afsløre ham for hans forældre, da hun blev sur efter han havde fortalt mig det. Snakken hjalp mig meget, og har efterfølgende haft snakket med hende om det uden ham. Vi er kommet videre nu, og venter barn sammen.
Som andre også beskriver, så kan man have gode og dårlige dage, hvor tankerne løber løbsk, men det bedste råd er helt sikkert at være hudløs ærlig omkring hvordan man har det, men hvis man vælger at blive sammen, så skal man også huske at lægge det bag sig og ikke blive ved med at nævne det for ham. Det gavner hverken dig eller ham. Jeg vil samtidig sige, at man skal overveje ting som, om han har været ærlig omkring det, hvor længe det stod på og hvad baggrunden for det har været.
Anmeld
Citér