Mobilepay m hævekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2016

Tiggi

Anonym skriver:

Vi har danske bank og det var rart at vide det, frem for at stå og have brug for det og ikke vide om det er muligt  

Vil sige ring til dem hvis det er vigtigt :-) kan jo også sagtens være at det er et debetkort som du får men som bare kun kan hæves på :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Anonym

Tiggi skriver:

Burde det ikke kunne, idet at mobilepay jo er en service som Danske Bank udbyder, så de kan jo ikke hæve/indsætte penge på din konto i en anden bank. (og næppe heller på deres egne konti) 

Men du må jo vente og se. 

Man kan godt have mobilepay selvom man ikke har danske bank.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Tiggi

Anonym skriver:

Man kan godt have mobilepay selvom man ikke har danske bank.

Ja på et kredit eller debetkort men ikke på et hævekort. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym

Tiggi skriver:

Ja på et kredit eller debetkort men ikke på et hævekort. 

Så misforstod jeg det du skrev

Jeg forstod dig som om du mente man kun kunne have mobile pay, hvis man var kunde i Danske Bank.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi skal nu have hævekort og vil derfor høre om man kan bruge mobilepay med hævekort? Kan man både modtage og sende hvis man har hævekort 

Mine børn har mobilepay til deres hævekort. Det samme har deres venner. Så kan de altid låne af hinanden, selvom de ikke har kontanter med.

Jeg tænker hvis børn kan have det, så må du også kunne.

Men ellers behold dit visa, hvis du ellers er tilfreds med det.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mine børn har mobilepay til deres hævekort. Det samme har deres venner. Så kan de altid låne af hinanden, selvom de ikke har kontanter med.

Jeg tænker hvis børn kan have det, så må du også kunne.

Men ellers behold dit visa, hvis du ellers er tilfreds med det.

Det er netop fordi vi bla er træt af der hæves på mobiler for ting vi ikke ved hvad er, og at vi gerne vil have en periode med pengene i hænderne for at vi kan spare op og bruge mindst muligt med penge  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er netop fordi vi bla er træt af der hæves på mobiler for ting vi ikke ved hvad er, og at vi gerne vil have en periode med pengene i hænderne for at vi kan spare op og bruge mindst muligt med penge  

Arh så du vil ikke have at der kan tilmeldes mobile pay? Jeg troede du gerne ville have det

Så tror jeg man uanset korttype kan lade være med at tilmelde, jeg er ikke tilmeldt.

På mine børns står der hvem pengene er betalt til eller fra. Gør der ikke det ved jer?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Du kan bare lade være med at tilmelde det. Det er ik automatisk tilmeldt. Det skal du gøre noget aktivt for at det er

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Arh så du vil ikke have at der kan tilmeldes mobile pay? Jeg troede du gerne ville have det

Så tror jeg man uanset korttype kan lade være med at tilmelde, jeg er ikke tilmeldt.

På mine børns står der hvem pengene er betalt til eller fra. Gør der ikke det ved jer?

Nej det jeg mener er transaktioner fra mobilspil, iTunes osv. Vi harskiftet kort flere gange og kode meget ofte og alligevel kommer der pludselig en masse trækninger. Mobilepay har jeg fint styr på da heg ikke bruger det så ofte, så ved nemlig lige præcis hvad hver ting er  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Du kan bare lade være med at tilmelde det. Det er ik automatisk tilmeldt. Det skal du gøre noget aktivt for at det er

Se svar ovenover, vi vil gerne have mobile pay  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.