Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har brugt valmed test alle 3 gange - og de virker fuldstændig som de skal. Testede positiv 3+ med dem denne gang :-)
Jeg kan tydelig se stregen, så tør godt sige tillykke :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M&N skriver: Jeg har brugt valmed test alle 3 gange - og de virker fuldstændig som de skal. Testede positiv 3+ med dem denne gang :-) Jeg kan tydelig se stregen, så tør godt sige tillykke :-)
Dejligt at høre at du har haft gode erfaringer med Valmed ...Mange tak for det!! Jeg kan godt mærke at jeg er virkelig nervøs for at mens skal dukke op i morgen, i overmorgen eller tirsdag ..
Jeg tolker nærmest hver et tegn som om at mens er på vej fordi jeg simpelthen er så bange for det nu fordi den ENDELIG er der
Hejsa! Jeg har her til morgen fået en test præcis ligesom din og den går som værende positiv. Jeg er 3+6 i dag måske vi kan følges?
marie1992 skriver: Hejsa! Jeg har her til morgen fået en test præcis ligesom din og den går som værende positiv. Jeg er 3+6 i dag måske vi kan følges?
Hejsa
Ej det vil jeg da så gerne Kunne da kun være enormt hyggeligt
Jeg er dog meget nervøs for om den bliver siddende må jeg ærligt indrømme og tager slet ikke noget for gode vare endnu
Natteravnen skriver: Hejsa Ej det vil jeg da så gerne Kunne da kun være enormt hyggeligt Jeg er dog meget nervøs for om den bliver siddende må jeg ærligt indrømme og tager slet ikke noget for gode vare endnu
Det tænkte jeg også!
Jeg er også meget nervøs for om den bliver siddende.. Tror først jeg kan slappe af når jeg forhåbentlig når uge 12
Men tænker det er fedt at have en og dele med når der er noget
marie1992 skriver: Det tænkte jeg også! Jeg er også meget nervøs for om den bliver siddende.. Tror først jeg kan slappe af når jeg forhåbentlig når uge 12 Men tænker det er fedt at have en og dele med når der er noget
Helt sikkert! Jeg er så på med at dele tanker
Ja efter de 12 uger bliver det bedre, men lige nu kan jeg slet ikke tænke på langt, haha.. Nu tænker jeg bare at mens fucking skal udeblive i morgen/mandag/tirsdag (min mens har været uregelmæssig pga. p-pille stop, så er ikke helt sikker på hvilken dag den skal komme).. Så please lad mig ramme onsdag uden blod
Jeg har "ansøgt" dig som ven herinde, så kan vi evt. skrive der og dele tanker, billeder af test osv.
- Jeg har i hvert fald tænkt mig at teste i morgen tidligt igen hahah ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128