Update 3+5 positiv/negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv/negativ

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.975 visninger
15 svar
8 synes godt om
18. juni 2016

Natteravnen

Hej alle 

Jeg er ny og er lidt i tvivl om måden at gøre det på herinde, så nu har jeg oprettet en ny tråd, hehe  ..

Jeg lavede et indlæg i går med en valmed test, som havde en meget svag streg inden for tid, og blev endnu tydligere efter tid..

OBS. OBS. grunden til at jeg skriver er fordi jeg er i tvivl om valmed!? Har hørt SÅ meget dårligt om dem, så er bange for at det er fake?? 

Burde være 3+5 nu og har taget denne her til morges INDEN for de 5 min  (okay måske 10 sekunder over fordi jeg skulle taget et billed men i ved hvad jeg mener )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2016

Diosa85

Jeg testede med valmed og har en skøn søn

den ser meget fin positiv ud 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Natteravnen

Diosa85 skriver:

tak for dit svar 
YES! juuuhu, hehe 
- jeg håber at den bliver siddende 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Natteravnen

Diosa85 skriver:

Jeg synes bare at stregen ser lidt grå ud!? 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Diosa85

Natteravnen skriver:

Jeg synes bare at stregen ser lidt grå ud!? 

Synes godt jeg kan se en fin lyserød farve i. Men hvis du er i tvivl så prøv og test igen i morgen.

Anmeld Citér

18. juni 2016

Natteravnen

Diosa85 skriver:

Synes godt jeg kan se en fin lyserød farve i. Men hvis du er i tvivl så prøv og test igen i morgen.

Tak for din opmuntring 

- Ja jeg tester igen i løbet af dagene her..

Jeg vil dog prøve ikke at teste i morgen men vente til mandag eller tirsdag hehe 

Anmeld Citér

18. juni 2016

hautecouture

Natteravnen skriver:

Hej alle 

Jeg er ny og er lidt i tvivl om måden at gøre det på herinde, så nu har jeg oprettet en ny tråd, hehe  ..

Jeg lavede et indlæg i går med en valmed test, som havde en meget svag streg inden for tid, og blev endnu tydligere efter tid..

OBS. OBS. grunden til at jeg skriver er fordi jeg er i tvivl om valmed!? Har hørt SÅ meget dårligt om dem, så er bange for at det er fake?? 

Burde være 3+5 nu og har taget denne her til morges INDEN for de 5 min  (okay måske 10 sekunder over fordi jeg skulle taget et billed men i ved hvad jeg mener )

Jeg tog denne valmed da jeg var 4+0 -- så jeg synes de er fine 

Og tillykke med graviditeten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juni 2016

Natteravnen

hautecouture skriver:

Jeg tog denne valmed da jeg var 4+0 -- så jeg synes de er fine 

Og tillykke med graviditeten 

Mange tak for dit svar 

Uhh hvor jeg håber, men jeg er tør sgu ikke være helt sikker endnu, hehe.. Men mange tak 

Jeg håber sådan at min ser ud ligesom din gør der 4+0!! For den er jo så fin .. Mandag/tirsdag (jeg er ikke helt 100 på præcis dag jeg havde ægløsning) skulle den gerne se ud som din!! Vi håber 

Anmeld Citér

18. juni 2016

FrkLarsen

Natteravnen skriver:

Hej alle 

Positiv 

Stort tillykke med spiren 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Natteravnen

FrkLarsen skriver:

Positiv 

Stort tillykke med spiren 

Ihhh mange tak altså 

Jeg håber virkelig at den bliver siddende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.