Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Sååååååååå. Jeg har taget en her i aftes fordi jeg ikke kan vente. Og synes jeg fik samme resultat bare det rigtige sted nu.

Er det bedst at vente til søndag morgen for at få et mere klart svar, eller burde jeg kunne se et svar i morgen tidlig allerede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Sååååååååå. Jeg har taget en her i aftes fordi jeg ikke kan vente. Og synes jeg fik samme resultat bare det rigtige sted nu.

Er det bedst at vente til søndag morgen for at få et mere klart svar, eller burde jeg kunne se et svar i morgen tidlig allerede? 

Kommer an på hvornår du skal have din mens?

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Kommer an på hvornår du skal have din mens?

Det ved jeg ikke. Hvis jeg havde haft en normal cyklus skulle jeg have haft den for 29 dage siden. Men jeg har en rigtig uregelmæssig menstruation cyklus så jeg har ingen idé om hvornår jeg sidst havde ægløsning.

Dog synes jeg at have haft symptomer på graviditet her på det sidste 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke. Hvis jeg havde haft en normal cyklus skulle jeg have haft den for 29 dage siden. Men jeg har en rigtig uregelmæssig menstruation cyklus så jeg har ingen idé om hvornår jeg sidst havde ægløsning.

Dog synes jeg at have haft symptomer på graviditet her på det sidste 

Okay. Så det bedste nok at teste hver 2.-3. Dag indtil mens enten melder sig eller du får en positiv test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.