Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har kun haft negative test. Og jeg glemte selvfølgelig at teste i morges af ren træthed. (Jeg har så sovet 6 timer siden) 

MEN! Jeg kan ikke rigtig finde ud af den her test. Jeg ser noget men det er ret tæt på kobtrolstregen.

Det billede med den sorte streg er hvor jeg synes at kunne ane noget, det andet er i en LIDT bedre kvalitet, men jeg kan altså ikke få mit kamera så skarpt som mine øjne 

Håber i vil komme med lidt feed back 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

LayLow

Jeg kan desværre ingenting se  satte den også lige i negativ, og der var heller intet

Anmeld Citér

17. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har kun haft negative test. Og jeg glemte selvfølgelig at teste i morges af ren træthed. (Jeg har så sovet 6 timer siden) 

MEN! Jeg kan ikke rigtig finde ud af den her test. Jeg ser noget men det er ret tæt på kobtrolstregen.

Det billede med den sorte streg er hvor jeg synes at kunne ane noget, det andet er i en LIDT bedre kvalitet, men jeg kan altså ikke få mit kamera så skarpt som mine øjne 

For mig ser begge billeder negative ud 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

De ser desværre begge to meget negative ud 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  jeg synes bare at kunne se noget. 

Især på det her billede. Men jeg må bare prøve igen om en uge. Så er jeg da sikker på enten en tydelig positiv eller negativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juni 2016

pb2017

Anonym skriver:

Tak for jeres svar  jeg synes bare at kunne se noget. 

Især på det her billede. Men jeg må bare prøve igen om en uge. Så er jeg da sikker på enten en tydelig positiv eller negativ 

Jeg kan godt se en utydelig streg lige ved siden af kontrolstregen - men jeg tror simpelthen bare det er en fejl. Jeg tænker du skal tage testen som ugyldig og prøve igen

Anmeld Citér

17. juni 2016

Maalene

Kan desværre heller ikke se noget  Men prøv i morgen tidlig med morgen-urin, krydser ihvertfald fingre for dig 

Anmeld Citér

17. juni 2016

mija

Tror heller ikke at det er meningen at der skal komme en streg der! Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at teste med et andet mærke 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Tror heller ikke at det er meningen at der skal komme en streg der! Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at teste med et andet mærke 

Jeg prøver. Det var godt nok en valmed test. Men jeg køber en ny til i morgen. Så må vi se 

Jeg har godt set før at folk har fået en test der så lidt skør ud hehe men tak for svar og råd

Anmeld Citér

17. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke se en streg mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.