Forskel på ønskebørn og ikke planlagte/uønskede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2016

lineog4

Ikke at være planlagt er vel ikke det samme som ikke at være ønsket - havde rigtig svært ved at svare, for alle mine børn er ønskebørn men og 2 af dem er absolut ikke planlagt.

Den eneste forskel mellem dem er historien om hvordan de overraskede mig og deres far. Nu er de her og min kærlighed til dem er fuldstændig ens

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2016

Anonym

Jeg har 3 planlagte og 1 hovsa barn,men jeg knus elsker mit hovsa barn,lige så meget som de 3 planlagte.

Så nej der er ingen forskel på kærligheden - heldigvis da.

Anmeld Citér

18. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Der er vel forskel på at være ikke-planlagt og så på at være direkte uønsket? 

Jeg tror stadig ikke helt at jeg forstår jeres diskussion - handler spørgsmål om hvorvidt man elsker sine uplanlagte børn mindre end planlagte? Det håber jeg da alligevel at de færreste vil svare ja til...

Anmeld Citér

18. juni 2016

MHB

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Der er vel forskel på at være ikke-planlagt og så på at være direkte uønsket? 

Jeg tror stadig ikke helt at jeg forstår jeres diskussion - handler spørgsmål om hvorvidt man elsker sine uplanlagte børn mindre end planlagte? Det håber jeg da alligevel at de færreste vil svare ja til...

Lige min tanke!

Mit ikke-planlagte barn er præcis lige så elsket og ønsket som hans storebror! Et uønsket barn håber jeg ikke nogen har, måske det ikke lige var drømmen på det tidspunkt, men det betyder forhåbentlig ikke at barnet fortsætter med at være uønsket i fald man vælger at fortsætte graviditeten og få barnet?! 

Anmeld Citér

18. juni 2016

GrønStjerne

Jeg har svaret at jeg kun har ønskebørn, selvom mit midterbarn må siges ikke helt at være planlagt. Alle mine børn er højt elskede.

Jeg forstår slet slet ikke din svigerfamilie. Det lyder godt nok ud over grænsen at snakke sådan om sine børn. Den slags må man lige få afklaret med veninderne FØR barnet kommer, og så skal barnet sgu ikke høre det.

Jeg tror ikke forskellen ligger i om barnet er planlagt men i hvorvidt forældrene har forældreEVNE eller ej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.