Dato for navlestrengstræf - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

oo

TbCp skriver:

Har lige hurtigt tjekket hytter på Fyn. Og der ligger en hel del som er til at betale så vi behøver ikke helt til Langeland for det.

jeg tror vi skal være opmærksomme på, at være tæt på offentlig transport...eller...jeg har talt lidt med Milka om at tilmelde sig og hun skal jo helst kunne komme med bus eller tog med tøserne men jeg sir ikke, at hun tilmelder sig...altså, jeg vil ikke tale på hendes vegne. men der er sikkert flere der er afhængige af bus og tog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

jeg tror vi skal være opmærksomme på, at være tæt på offentlig transport...eller...jeg har talt lidt med Milka om at tilmelde sig og hun skal jo helst kunne komme med bus eller tog med tøserne men jeg sir ikke, at hun tilmelder sig...altså, jeg vil ikke tale på hendes vegne. men der er sikkert flere der er afhængige af bus og tog

Er jeg nok

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Det har du ret i.
Det sørger jeg lige for at tjekke også

Anmeld

28. september 2009

NaFe

tror også vi kan alle datoer... Og personligt syntes jeg det ville være skønt vist det var i odense. Tror det nemmest for alle a komme dertil. Selv om jeg bor på sjælland så det besværligt a komme til langland for mig...

Anmeld

28. september 2009

JustAnotherName

Feluca09 skriver:

tror også vi kan alle datoer... Og personligt syntes jeg det ville være skønt vist det var i odense. Tror det nemmest for alle a komme dertil. Selv om jeg bor på sjælland så det besværligt a komme til langland for mig...

Enig !!

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Jeg tjekker hvad der er i Odense

Anmeld

28. september 2009

Karo

Jeg har også stemt blankt da alle datoerne ligger omkring min fødsel.

Jeg tør ikke tage for langt væk hvis jeg nu skulle føde.

Anmeld

29. september 2009

grinbidderen

hej skønne kvinder..
jeg har stemt d.6 marts da jeg har fødselsdag d.12 og så derfor kan vi ik den 13 marts, og vil helst ikke slutningen af en månede af hensyn til penge osv...
men vi skal osse med tog og bus så det ville være lækkert at hytten var rimlig tæt på en station for elleres er der nok mange der skal med den samme med da vi er ret mange fra sjælland.. hihi men ville være vild hyggeligt med overnatning og ellers det i har beskrevet..

Anmeld

30. september 2009

TbCp

op med den igen så vi kan se om flere vil tilmelde sig.

Anmeld

30. september 2009

Jules

Jeg syntes fyn lyder godt...Så er det nemmere at komme derhen!
Odense eller i nærheden af Nyborg
Jeg vil os helst i starten af en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.