Dato for navlestrengstræf - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken dato passer dig bedst til et stort Navlestrengstræf?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

964 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. september 2009

TbCp

Hvilken dato passer dig bedst?

Må hellere lige tilføje at den spejderhytte på Langeland kun var et eksempel. Jeg vil forsøge at finde en der ligger mere centralt for alle folk.
Derfor kommer adresse og pris først senere

Og så lige min ide til dagen. Nogle har sagt de ikke så gerne vil sove der, så mit foreslag er flg.

Vi mødes ved 11-12 tiden lørdag, har medbragt egen middagsmad.
Nogle unger skal så nok have middagslur.
Herefter kaffe/kage mv. - som nogle medbringer
Vi spiser aftensmad samme, hvor dem der ikke har haft kage med, alle har medbragt noget til en stor buffet.
Herefter kan vi så hygge lidt, rydde op osv. inden vi siger farvel.
Så er der ikke overnatning men samtidig tager man ikke en lang tur kun for 1 time eller 3...

Men hvad siger i? Hvad har i forestillet jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

TbCp

TbCp skriver:

Hvilken dato passer dig bedst?

Jeg kan selv alle dage så jeg undlader at stemme

Anmeld

28. september 2009

Dictes mor

Jeg har valgt at stemme blankt, da det er lige omkring min fødsel, så skal lige se, hvordan det går på det tidspunkt

Anmeld

28. september 2009

KWL

Har også stemt blank - kan nok højst sandsynlig alle dage. Dog ikke 100% sikker

Anmeld

28. september 2009

oo

nu trykkede jeg bare 3. april, fordi jeg - hvis jeg skal med - helst vil i starten af en måned...det betyder nemlig, at jeg ikke lige er blevet insemineret  og der er højst sandsynligt gået nogle dage siden sidste negative test (ja, det lyder utrolig optimistisk, men sådan er mine måneder inddelt)
MEN

jeg skal ikke bestemme nogen steder!! hvis det passer bedre andre dage, så tager I bare dem

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

nu trykkede jeg bare 3. april, fordi jeg - hvis jeg skal med - helst vil i starten af en måned...det betyder nemlig, at jeg ikke lige er blevet insemineret  og der er højst sandsynligt gået nogle dage siden sidste negative test (ja, det lyder utrolig optimistisk, men sådan er mine måneder inddelt)
MEN

jeg skal ikke bestemme nogen steder!! hvis det passer bedre andre dage, så tager I bare dem

Jeg kan sagtens forstå dig Trine.
Ved godt det ikke er helt det samme men f.eks. omkring d. 4. nov. kan jeg bare ikke lave nogle planer, det er min søsters fødselsdag og jeg ved aldrig lige hvordan jeg har det... det samme d. 21. januar som er hendes dødsdato

Anmeld

28. september 2009

oo

TbCp skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig Trine.
Ved godt det ikke er helt det samme men f.eks. omkring d. 4. nov. kan jeg bare ikke lave nogle planer, det er min søsters fødselsdag og jeg ved aldrig lige hvordan jeg har det... det samme d. 21. januar som er hendes dødsdato

Anmeld

28. september 2009

anna-jonas

Stemte 3 april...................men kan reelt alle dage.

Vil super gerne overnatte..................det kunne være så hyggeligt, med et glas rødvin til maden o.s.v

Knus Mette

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Stemte 3 april...................men kan reelt alle dage.

Vil super gerne overnatte..................det kunne være så hyggeligt, med et glas rødvin til maden o.s.v

Knus Mette

Det synes jeg også det kunne.... måske der skulle findes en dato først og så kan folk melde til/fra om de vil overnatte

Anmeld

28. september 2009

TbCp

Har lige hurtigt tjekket hytter på Fyn. Og der ligger en hel del som er til at betale så vi behøver ikke helt til Langeland for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.