Anonym skriver:
Altså min familie gør jo hvad de kan for at holde hende væk fra faren? Men de kan jo ikke styre hvor vidt hun lyver. Men vi ved kun der har været den ene løgn. De har gjort hvad de kan for sy få hende til at fortælle bare lidt, men hun klapper helt i. Min søster og jeg holder en søster dag med hend ei morgen, og ser om hun evt har noget st fortælle.
Min lillesøster er meget umoden forhold til sin alder, og meget følsom - men vi gør jo jvad vi kan, vi skal også bare passe på med at ligge ord i hendes mund som ikke passer, eller oresse hende for meget hvis der evt foregår noget. Det kan også være han jo aldrig we gået videre i forhold til den "start" her der har været. Mem har tænkt mig at snakke med hende om hvor og hvordan han evt kilder hende, hvordan han leger med hende og hans datter.
De kan ikke styre hvorden vidt hun lyver nej, men de kan undgå at give hende muligheden for det. Det vil sige at skal hende og pigen lege sammen så bliver det hjemme hos jer, på den måde er i sikker på hvor pigerne er.
Når man har ødelagt tilliden ved at lyve om hvor man er når man siger at man er et sted, så er man i min optik ikke gammel nok til at sove ude eller være sammen med nogen ude. Så må det blive hjemme.
Og jeg synes stadig at hun er gammel nok til at i fortæller hende hvorfor det er vigtig at hun ikke er i nærheden af ham. At det er fordi han er blevet anklaget for noget meget slemt og forkert, at han er blevet anklaget for at være upassende overfor børn. Og det kan sætte hende i fare.
Anmeld
Citér