Puha har brug for luft. Er bekymret for min lillesøster (pap lille søster ), hun er 12 pr gammel. Hun har en god veninde, hvis far står og skal til i retten, for ( er lidt i tvivl) for evt pædofili eller for at have været upassende overfor små piger.
Kender ikke hele historien, mwn tænker at hvis det var direkte pædofili, så sad han vel irresten? Nå men det er lidt irrelevant ..
min lillesøster har ændret lidt adfærd på det seneste. Efter sagen her kom frem, har hun løjet et par gange om at hende og hendes veninde, ville sove sammen hos hendes mor, hvor vi senere har fundet ud af de sov hos faren. Men det har hun løjet om, fordi de self vil holde hende fra faren af..
Vi har prøvet at spørge hende om han har været upassende overfor min søster, hun er hurtig til at gp i forsvar og siger "han har ikke rørt mig". Men nu har hun sagt at han tit kilder hende, imens han kilder hende siger han, at hun skal sige til hvis han bliver for meget .. Og efterdølgende bliver hun som en lukket bog.
Vil lige sige vi ikke spørger på en ditekte måde, og prøver få hende til at sige noget under pres som ikke passer!
Hun kom hjem for et år siden ca? hvor hun blødte, og vi alle tænkte hun nok havde fået sin mens ( kan det stadig være det selvom det er omkring et pr siden?) hun blødte ret meget, og kuk én dag, og har ikke haft det siden. Hun er lidt udviklet - aå det ville ikke være fuldstændigt udelukket det kunne være mens.
Det kan godt være i måske synes fanden bliver malet på væggen, men manden er ved at blive dømt, og self er jeg bekymret for min søster, for hun har omgåes denne mand!
For det første finder jeg det ret mærkeligt, at en voksen mand, sidder inde på værelset, med sin teenage datter, og hendes veninder, og så altid kilder dem? Vi har før haft en pædofil i familien - min fars søsters mand, misbrugte min fætter.. Og man ved jo de prøver børns grænser af, for at finde udbaf grænser - overskride grænser, og for at gøre dem "klar". Hun bliver helt mærkelig når man spørger hvor han kilder hende og hun siger bare "over der hele". Og prøver man antyde noget, snakker hun udenom. Hendes adfærd har det seneste stykke tid lndret sig til det negative. Min stedmor plejede være enormt tæt med hende, men hun er blevet en teenager med stort T efterhånden ..
Åh fik bare lige beug for at komme ud med det, og håber virkelig det ikke er noget! Men undre mig bare over manden midt i hele siger hun bare dkal sige til hvaibdet bliver for meget, for aå er jeg bange for han ligesom selv er klar over det er for meget! Og det er vare så svært at snakke med hende om sådanne ting, for hun wr ENORMT følsom. Og bliver så påvirket!