Diosa85 skriver:
Jeg forholdte mig rolig og tænkte at mens eller positiv test jo nok skulle dukke op. Så testede hver 3-4 dag.
Skal lige siges at det ikke var planlagt så gik ikke og håbede på samme måde som ved projekt baby. 
Havde ingen symptomer på noget tidspunkt.
Okay. Mange tak.
Vores projekt baby var sat lidt i bero, da vi skulle flytte fra Sjælland til Jylland, derfor krævede Det en del tid, samtidig med arbejde. Vi har ind til maj måned gået og laves klar i huset som vi er flyttet ind i. Såret har ikke skænket det en tanke. Har pco og har haft lange cyklus på 37-45 dage det sidste år. Pludselig 9april pletblødning jeg om morgenen, fik mange mens smerter og forventede mens var kommet. Ved toiletbesøg senere på dagen, følte jeg at jeg havde blødt meget, men da jeg tjekkede var der kun ganske få pletter i bind og resten af dagen var der kun lidt på papiret. Dagen efter var det væk.. Undrede mig meget da jeg plejer at bløde en del de første dage. Dagen efter igen d.11/4 pegyndte jeg at bløde lidt normalt men igen kun til dagen efter om eftermiddagen. Jeg testede og fik en svag positiv stav, uden tvivl. Men den udviklede sig ikke så tænkte der ik var noget da jeg jo havde blødt lidt. Ventede på næste mens omkring 20/5 +- nogle dage. Men allerede præcis 30 dage efter den 11/5 fik jeg almindelig blødning, men uden mens smerter og blødte stadig ik så meget som jeg plejer. Når gik ud fra det var en mens da den varede 4 dage.
Jeg går nu og venter på mens, er på cyklus dag 37 og tog på cyklus dag 30 en test grundet underlig jag i underlivet. Svagt positiv på test fra Rema 1000, dagen efter negativ på billige teste købt over nettet. Så siden der har jeg faktisk ikke skænket det en tanke. Men den sidste uge her har jeg været oppustet en del om aftenen, og maven er hård i siderne og neders ved maven. Jeg har de sidste 3 dage ikke kunne spise noget, uden at jeg har skulle på wc lige efter og af med det igen, kan intet holde i mig og får sådan kvalme lige meget hvad jeg spiser bortset fra vandmelon.
For en uge siden var jeg ved lægen, da vi er startet kostomlægning og vi lige skulle snakke om forløbet samt om min pco og mens mm, her fortalte jeg om den ene pletblødning i april, og lille blødning allerede efter 30 dage i maj, hvor der plejer mindst at gå 37. Jeg havde på det tidspunkt lige tabt 10 kg på ca 14 dage og hun mente det var derfor kroppen var underlig. Men undre mig over at jeg her en uge efter har så stor mave og ingen mens, samt kvalme, madlede mm. Og ingen kg taget på.
Pludselig igår eftermiddag var det som om jeg fik små stød nærmest, ved siden af navlen, jeg skulle så tisse og der kom to små dråber blod på papiret, og tænkte så mens kommer så nu, men allerede ved toiletbesøget efter var der intet og har ikke været noget siden.
Så lige nu ved jeg ikke hvad der sker med min krop, er i tvivl om graviditet, da testen jo har været svagt positiv og det kun er de billige teste der er negative. Jeg kan heller ikke rigtig bære mig, spænde mavemuskler, støvsuge eller strække mig uden det jager og stikker i maven.
Ved ikke om jeg os først kan teste sent positiv. Eller hcg er for højt eller hvad der sker...