Kan jeg have taget fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
16 svar
5 synes godt om
15. juni 2016

pb2017

Jeg havde ægløsning (er jeg 99% sikker på) søndag d. 29 maj. Jeg havde om lørdagen to positive ægløsningsteste, og om søndagen havde jeg pletblødning. 

MEN jeg har endnu ikke set noget til min menstruation?! End ikke pletblødning - kun meget lidt svag murren de sidste to-tre dage. Jeg har testet negativ hele ugen! 

Fatter ikke hvad der sker for min krop - ved godt en menstruation godt kan udeblive uden nærmere grund, men det er sgu da frustrerende  Har før haft "udebleven" menstruation, men ved nærmere eftertanke har jeg ikke haft styr på ægløsning de gange, så der har min cyklus bare været længere  

Hvad kan pletblødningen ellers betyde? Har aldrig haft en pletblødning midt i cyklus før, så ved ikke hvor normalt det er?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Diosa85

pb2016 skriver:

Jeg havde ægløsning (er jeg 99% sikker på) søndag d. 29 maj. Jeg havde om lørdagen to positive ægløsningsteste, og om søndagen havde jeg pletblødning. 

MEN jeg har endnu ikke set noget til min menstruation?! End ikke pletblødning - kun meget lidt svag murren de sidste to-tre dage. Jeg har testet negativ hele ugen! 

Fatter ikke hvad der sker for min krop - ved godt en menstruation godt kan udeblive uden nærmere grund, men det er sgu da frustrerende  Har før haft "udebleven" menstruation, men ved nærmere eftertanke har jeg ikke haft styr på ægløsning de gange, så der har min cyklus bare været længere  

Hvad kan pletblødningen ellers betyde? Har aldrig haft en pletblødning midt i cyklus før, så ved ikke hvor normalt det er?  

Hvornår skulle du have haft mens?

Anmeld Citér

15. juni 2016

pb2017

Diosa85 skriver:

Hvornår skulle du have haft mens?

I søndags 

Anmeld Citér

15. juni 2016

rytteriet

Har du taget en graviditetstest?

Anmeld Citér

15. juni 2016

pb2017

rytteriet skriver:

Har du taget en graviditetstest?

Ja, flere  Senest i morges, og de har alle været negative.. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

pb2016 skriver:

I søndags 

Giv det noget tid endnu.  

jeg kunne først teste positiv næsten 14 dage over forventet mens. Testede også negativt mange gange inden

Anmeld Citér

15. juni 2016

pb2017

Diosa85 skriver:

Giv det noget tid endnu.  

jeg kunne først teste positiv næsten 14 dage over forventet mens. Testede også negativt mange gange inden

Jeg håber  Jeg er bare lidt nervøs for den svage murren - den er en anelse "kraftigere" her til aften, men det var den også i går.. 

Det er vildt nok, at nogle først kan teste positivt så sent 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

pb2016 skriver:

Jeg håber  Jeg er bare lidt nervøs for den svage murren - den er en anelse "kraftigere" her til aften, men det var den også i går.. 

Det er vildt nok, at nogle først kan teste positivt så sent 

Ved godt det er svært. Men prøv og slap af og ta en dag af gangen så du ikke stresser kroppen unødig

tja. Vi er bare nogen der er slow starters

Anmeld Citér

16. juni 2016

pb2017

Diosa85 skriver:

Ved godt det er svært. Men prøv og slap af og ta en dag af gangen så du ikke stresser kroppen unødig

tja. Vi er bare nogen der er slow starters

Mange tak for svar 

Anmeld Citér

16. juni 2016

crish89

Diosa85 skriver:

Giv det noget tid endnu.  

Følger lige lidt med.. Hvordan forholdte du efter negativ test og ingen mens, ind til du så testede positiv ca 14 dage efter? 

Mer lidt i samme situation nemlig. Har dig haft svagt positive teste, men de er ikke tydeligere.. Men trods det at jeg lige har tabt mig 10 kg for ca en uge siden, er min mave bare ekstremt rund, hård og oppustet aftenen. Samt hård og en masse murren og jag i nederste del af maven, i løbet af dagen. Ingen mens, 6 dage forsinket nu.. Kvalme tager til, specielt hvis jeg er sulten.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.