Mærke liv 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2016

Nadiapigen

Første gang mærkede jeg først "rigtig" liv / små puf. Da jeg var 24 uger henne ca. Pga foranliggende moderkage 

Her anden gang, synes jeg stsdig ikke jeg mærker nogle puf osv. Små bobler mærker jeg lidt...

Jeg er 16+4 henne i dag. Glæder mig absolut til a kunne mærke lillepigen rigtig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2016

hautecouture

Tak for alle de fine svar  Har fået tid til NF scanning den 5. juli så får heldigvis snart bebs at se - men hold nu OP hvor jeg glæder mig til at kunne mærke liv altså 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Loa

Syntes jeg mærkede et eller andet i uge 13, men var mega i tvivl om det kunne lade sig gøre at mærke noget så tidligt. 

Men først i uge 24 var vi 100% sikre på vi mærkede rigtig aktivt liv. (Tror jeg har haft meget at se til, siden jeg ikke rigtig har registreret det tidligere)

Anmeld Citér

18. juni 2016

M (:

hautecouture skriver:

Halløj!

Ja, som overskriften lyder, hvornår mærkede I så liv i 2. graviditet? Jeg er kun i uge 10, så jeg har jo intet mærket endnu (udover lidt murren) og har NF at se frem til om nogle uger  Men jeg GLÆDER mig bare så meget til det øjeblik hvor man mærker liv - for mig gør det bare hele oplevelsen af graviditeten mere virkelig! 

Jeg mærkede liv 18+6 første gang og 16+3 anden gang. Begge gange havde jeg foranliggende moderkage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.