Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KillerQueen skriver: Ja, det lyder sådan, og jeg har også hørt flere gange, at det er en mulighed. Faktisk ville jeg også have ringet til lægen for at få det tjekket, men så dukkede min mens op igen, så nu afventer jeg lige situationen inden jeg gør mere.
Ja, det lyder sådan, og jeg har også hørt flere gange, at det er en mulighed. Faktisk ville jeg også have ringet til lægen for at få det tjekket, men så dukkede min mens op igen, så nu afventer jeg lige situationen inden jeg gør mere.
hvis jeg var dig så ville jeg få taget blodprøverne alligevel gå ind og søg pcos blodprøverne. Der er en der skal tages på bestemt tidspunkt i cyklus. Det bare hvis du har pco har du ret til hjælp inden der er gået et år
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her hjalp/hjælper zoneterapi meget!!
Efter p-piller i 10 år gik min krop HELT i stå, så der skete ikke en skid for at sige det mildt.. Jeg tog til zoneterapi 2 gange (en gang i ugen) og fik endelig ægløsning på CD 79 haha.. fik så mens kort efter og endte med en cyklus på 85 dage
Her i anden cyklus fik jeg 2 gange zoneterapi igen (i starten af cyklus) fik så ægløsning på CD 21 (mega forbedring, wuhu!! .. Jeg er nu er jeg 3+5 og har lige fået en svag positiv test i dag!! juuhu!! Så nu må vi se om den bliver ved med at sidde der ...
I hvert fald så er der kun efter 4 gange kommet meget mere styr på det
Jeg har dog også taget vitex ved siden af, fiskeolie, gravid vitamin og prøvet i en periode at undgå mælkeprodukter (og nogle gange kød) da det i følge min zonedame godt kan indvirke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128