Ingen menstruation i 49 dage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Hoffelypoff

Hej piger.

Jeg har brug for råd og beroligende toner.  Min kæreste og jeg prøver at få et barn, og jeg smed mine p-piller i november 2015. Siden hen, er min cyklus blevet mere og mere underlig. 

Først var den 28 dage lang, som normalt og så blev den 15 dage længere og derefter 10 dage. I denne omgang er der gået næsten 50 dage siden min sidste menstruation, som jeg havde den 26. April. 

Jeg har endnu ikke fået en positiv test men jeg har nogle graviditets lignende symptomer, så som ømme bryster, humørsvingninger og underlig spisevaner. 

Det skal så siges at jeg troede min menstruation var kommet den anden dag, da det pludselig begyndte at bløde efter sex med min kæreste. Det gik over samme dag og havde en meget let lyserød farve. Jeg læste at det muligvis kunne være "kontaltblødning". 

Er der nogen andre som har oplevet noget hen af det samme som jeg oplever nu? Skal jeg tage til lægen og få taget blodprøver? 

Jeg håber I kan hjælpe mig!❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Diosa85

Hoffelypoff skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for råd og beroligende toner.  Min kæreste og jeg prøver at få et barn, og jeg smed mine p-piller i november 2015. Siden hen, er min cyklus blevet mere og mere underlig. 

Først var den 28 dage lang, som normalt og så blev den 15 dage længere og derefter 10 dage. I denne omgang er der gået næsten 50 dage siden min sidste menstruation, som jeg havde den 26. April. 

Jeg har endnu ikke fået en positiv test men jeg har nogle graviditets lignende symptomer, så som ømme bryster, humørsvingninger og underlig spisevaner. 

Det skal så siges at jeg troede min menstruation var kommet den anden dag, da det pludselig begyndte at bløde efter sex med min kæreste. Det gik over samme dag og havde en meget let lyserød farve. Jeg læste at det muligvis kunne være "kontaltblødning". 

Er der nogen andre som har oplevet noget hen af det samme som jeg oplever nu? Skal jeg tage til lægen og få taget blodprøver? 

Har også oplevet kontaktblødning da jeg var gravid. 

Hvis du ikke har haft mens i 50 dage og stadig tester negativ så ville jeg tage til lægen og då foretaget blodprøve. Det er ikke alle der kan teste positivt på teste

Anmeld Citér

14. juni 2016

MorTilN

Hoffelypoff skriver:

Hej piger.

Så vidt jeg kan forstå har din cyklus aldrig rigtig været fast siden pille-stop men heller aldrig været så lang som nu. Jeg ville kontakte lægen idag med henblik på blodprøve om det er en graviditet eller om der kan være noget andet der spiller ind

Anmeld Citér

14. juni 2016

Hectar

Jeg er lidt i samme båd. Kører nu på dag 41 uden mens. Var til læge i går og han mente at det er meget normalt at springe en cyklus over et par gange i løbet af livet. Derudover er jeg sat til at teste hver 14. dag indtil min mens kommer igen.

Det er bare så frustrerende 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Whatsername

Jeg er også i samme båd. Jeg stoppede på p-piller i august 2015. Min første cyklus var på 36 dage, så 32 dage, så 52 og pludselig 167 dage. Jeg er nu på dag 10 og er temmelig spændt på hvor lang denne cyklus bliver. 

Jeg har ikke været i kontakt med min læge endnu, men får jeg ikke mens igen inden vi når til august, hvor vi har prøvet i et år, så må jeg afsted. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Hoffelypoff

KillerQueen skriver:

Jeg er også i samme båd. Jeg stoppede på p-piller i august 2015. Min første cyklus var på 36 dage, så 32 dage, så 52 og pludselig 167 dage. Jeg er nu på dag 10 og er temmelig spændt på hvor lang denne cyklus bliver. 

Jeg har ikke været i kontakt med min læge endnu, men får jeg ikke mens igen inden vi når til august, hvor vi har prøvet i et år, så må jeg afsted. 

167 dage!?!?��

Under normale omstændigheder ville det jo være en velsignelse, for lad os indse det, menstruation er ikke sjovt. Men 167 dage alligevel. 

Og det kom bare lige pludselig igen eller?

Anmeld Citér

14. juni 2016

Hoffelypoff

Tak for jeres hurtige svar piger 

Jeg var ved lægen i dag og han henviste mig til en gynækolog. Min kæreste mener at jeg skal finde en beskæftigelse og få tanker et andet sted hen end på projekt baby�� Han har måske fat i noget af det rigtige

Anmeld Citér

15. juni 2016

123.

KillerQueen skriver:

Lyder som pco/s. ved du om du har det?

Anmeld Citér

15. juni 2016

Whatsername

Hoffelypoff skriver:

167 dage!?!?��

Under normale omstændigheder ville det jo være en velsignelse, for lad os indse det, menstruation er ikke sjovt. Men 167 dage alligevel. 

Og det kom bare lige pludselig igen eller?

Ja, det dukkede bare op igen, ligesom normalt. Meget mærkeligt! 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Whatsername

Newgirl. skriver:

Lyder som pco/s. ved du om du har det?

Ja, det lyder sådan, og jeg har også hørt flere gange, at det er en mulighed. Faktisk ville jeg også have ringet til lægen for at få det tjekket, men så dukkede min mens op igen, så nu afventer jeg lige situationen inden jeg gør mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.