Anonym skriver:
Jeg har for første gang i mit liv fået et hul i tænderne. Det er mellem to kindtænder og gør rimelig ondt, når jeg spiser eller drikker noget sødt.
Ifølge min tandplejer, er det kun et begyndende hul, og det skal derfor ikke behandles endnu. Hun kunne ikke svare på, hvordan det skal behandles, hvis hullet ikke går i sig selv igen.
Er der nogle, der har prøvet at have et hul mellem to kindtænder og i så fald, hvordan blev det behandlet?
Det stresser mig sgu lidt 
Jeg har haft et hul mellem kindtænderne i begge sider. Der er ikke noget at bekymre sig om!!
Deres instrumenter er meget små og de kan godt komme til. De sætter måske en lille kile imellem tænderne imens de arbejder. Du kan vælge at få bedøvelse, og så mærker du intet! Bedøveldessprøjten kan godt gøre lidt ondt, men efter 2 minutter er du jo helt bedøvet i munden. Sidst blev jeg slet ikke bedøvet, og det gik fint. Lyden af boret er sådan set det værste, og du er mega hurtigt færdig. Tænker det tager 15-20 minutter max.
Jeg har ikke haft ondt bagefter, så hvis du har ondt allerede nu, vil det jo kun blive bedre.
Jeg synes virkelig ikke det er slemt, så det ville jeg ikke bekymre mig om. Det er kun lidt hårdt for pengepungen.
Anmeld
Citér