Umiddelbart lyder det som om at hun leder efter noget andet. Det er da ikke okay at sende bikini billeder til andre... andre mænd eller er det veninder der er tale om?
Hvis hun ikke mener hun kan dyrke sex 14 mdr efter sin fødsel, skal hun da søge læge. Hvis hun har det så svært med sig selv, bør hun måske tale med en psykolog?
Nej, jeg tror ikke det er normalt at hun ikke har forsøgt at have sex over et år efter fødslen. Det er ikke for at være grov, men det lyder som om det handler om vilje og manglende lyst. Det kan godt være at det er helt reelt at hun ikke føler lyst, men så synes jeg at hun bør arbejde med det. Det er ikke nemt at bibeholde et parforhold uden sex og intimitet. Det synes jeg heller ikke man kan forvente.
Det er heeelt okay at man skal have overskud, bugt med noget af trætheden, vænne sig til forældrerollen osv! Meeeen... det burde vel hjælpe på det efterhånden?
Det er som skrevet ikke for at være grov, eller træde nogen over tæerne, men jeg kan godt forstå at din tålmodighed er sat på en prøve. Det lyder som om du har været meget forstående.
Anmeld
Citér