Hej, jeg er en 25 årig mand der har lidt problemer i forholdet..
vi fik en sund og rask dreng for omkring 14 måneder siden, det var helt igennem fantastisk så det er ikke der problemet ligger.
problemet er at vi ikke har haft sex siden hun fødte. Jeg er ved at eksplodere af spørgsmål og tvivl om hvad årsagen til det er.
jeg har prøvet utallige gange og snakke med hende om det, i starten sagde hun at det var fordi hun lige havde født og hun skulle have sine hormoner på plads og det er selvfølgelig fair nok. Jeg sagde at hun bare kunne tage sin tid.
der gik et halvt pr før jeg prøvede at snakke med hende igen om sexen og hun stjernede bare fuldstændigt af. Jeg fik så talt hende lidt ned og hun forklarede så at hun følte sig vildt usikker og usexet. Jeg forsikrede hende så om at det havde hun slet ingen grund til at være. Hun er smuk fræk og dejlig.
jeg prøver alle tænkelige måder at få hende til at føle sig fin og lækker igen men det bider bare ikke på. Hun vifter mig bare af. Der går 6 måneder mere og så gør jeg noget jeg ikke er stolt af. Jeg kigger hendes mobil....
jeg finder hendes snap og ser hun sender bikini billeder til den anden ende af Danmark... Hvor blev usikkerheden af og det med at hun ikke følte sig fræk.. Hun har ikke gjordt noget lignende før. Men efter hun fødte så blev jeg bare lukket ned..
hvorfor bliver hun så sur når jeg vil snakke om det hun går nærmest i defensiv?
Hvorfor spiller hun kortet om usikkerhed når hun sender bikini billeder til andre ?
Kan alt det her føres tilbage til graviditeten ?
Hvad er jeres tanker hvis i vil dele dem med mig ?
Anmeld
Citér