Sikke en tur... Nu skal der bruges donoræg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

Anonym

Mille:) skriver:

En lille opdatering 

vi fik tildelt 6 æg

5 blev befrugtet

4 er dyrket til blastocyster og ligger i fryseren

skal have lagt æg tilbage for første gang nogensinde på tirsdag 

Mange gange held og lykke med jeres æg 

Nu spørger jeg måske dumt.. Men er det ikke sent at få lagt dem op? (Jeg ved ikke så meget om det)

Jeg spørger bare fordi jeg har doneret æg et par gange, og har altid forstået det som at man fik lagt æggene op kort tid efter befrugtning   Har faktisk også lige doneret igen, og synes det er lidt sjovt at tænke på hvor langt de er kommet med dem   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

Mille:)

MissTas skriver:

Ej hvor spændende ... Alt held og lykke! 

Ren og skær nysgerrighed, vælger man selv donor? Altså hvordan vedkommende skal se ud, uddannelse, land, baggrund mm. Eller blev i tildelt? 

Det er helt vildt spændende, men samtidig også mega skræmmende, for nu kan det virkelig ske 

på den private klinik, vælger klinikken en til os, som matcher mig på højde, drøjde, hårfarve og øjenfarve...

så det er ikke som ved sæddonor hvor man har flere valg muligheder 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym skriver:

Mange gange held og lykke med jeres æg 

Nu spørger jeg måske dumt.. Men er det ikke sent at få lagt dem op? (Jeg ved ikke så meget om det)

Jeg spørger bare fordi jeg har doneret æg et par gange, og har altid forstået det som at man fik lagt æggene op kort tid efter befrugtning   Har faktisk også lige doneret igen, og synes det er lidt sjovt at tænke på hvor langt de er kommet med dem   

Da min krop ikke var klar til at modtage et æg da hendes æg blev taget ud, blev de nødt til at dyrke dem til blastocyster og så fryse dem ned...

fantastisk at du er doner  du giver os kvinder der ikke kan bruge egne æg den største gave i verden 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym

Da min krop ikke var klar til at modtage et æg da hendes æg blev taget ud, blev de nødt til at dyrke dem til blastocyster og så fryse dem ned...

fantastisk at du er doner  du giver os kvinder der ikke kan bruge egne æg den største gave i verden 

Nå ok på den måde 

Tak for de søde ord og held og lykke med jeres æg 

Håber i får en skøn dreng eller pige ud af det 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

Det er helt vildt spændende, men samtidig også mega skræmmende, for nu kan det virkelig ske 

på den private klinik, vælger klinikken en til os, som matcher mig på højde, drøjde, hårfarve og øjenfarve...

Nej okay, men vel også kun dejligt at det er en der ligner dig på så mange punkter som muligt  hvornår skal du ha sat et æg op så? Er der en dato for det? Krydser for jer 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Anonym

Jeg kender en kvinde, der benyttede sig af både sæd- og ægdoner. Sæddoneren valgte hun selv, men ægget kom fra en italiensk kvinde, hvilket tydeligt ses på børnenes.

Moren synes, at det er lidt syndt for dem, og frygter, at de får identitetskrise, da de aldrig vil have mulighed for at kontakte hende, men sådan er det jo bare.

Held og lykke med det hele, jeg kryder fingre for at det lykkes 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym skriver:

Jeg kender en kvinde, der benyttede sig af både sæd- og ægdoner. Sæddoneren valgte hun selv, men ægget kom fra en italiensk kvinde, hvilket tydeligt ses på børnenes.

Moren synes, at det er lidt syndt for dem, og frygter, at de får identitetskrise, da de aldrig vil have mulighed for at kontakte hende, men sådan er det jo bare.

Held og lykke med det hele, jeg kryder fingre for at det lykkes 

Tak 

Vi har netop valgt, at det skal være en kendt donor (vi kender ikke donor, men klinikken gær) så barnet kan, hvis det føler behov for det, kontakte ægdonoren når barnet er fyldt 18 år 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Anonym skriver:

Nå ok på den måde 

Tak for de søde ord og held og lykke med jeres æg 

Håber i får en skøn dreng eller pige ud af det 

Mange tak 

Anmeld Citér

29. juni 2016

MissTas skriver:

Nej okay, men vel også kun dejligt at det er en der ligner dig på så mange punkter som muligt  hvornår skal du ha sat et æg op så? Er der en dato for det? Krydser for jer 

Det skal jeg på tirsdag 

mange tak 

Anmeld Citér

30. juni 2016

Anonym

Tak 

Vi har netop valgt, at det skal være en kendt donor (vi kender ikke donor, men klinikken gær) så barnet kan, hvis det føler behov for det, kontakte ægdonoren når barnet er fyldt 18 år 

Hvor fantastisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.