Sikke en tur... Nu skal der bruges donoræg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
19 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

Mille:)

i mandags skulle vi til den første ægudtagning i det private... De regnede med ca 7 foliker på hver side...

vi fik 25 æg ud!!!! Med vores forhistorie i det offentlige hvor vi har fået 1,5,7,4 og 2 æg ud og aldrig en tilbagelægning pga abnorm deling tænkte vi... Endelig en god bunke æg der kan arbejdes på...

laboratoriet ville ringe dagen efter for at give en opdatering på hvor mange der var brugbare...

der var kun 4 æg de kunne forsøge ICSI på og de 4 stk havde allerede på 1 dagen delt sig abnormt... De kunne desværre ikke bruges...

fik en god snak med lægerne og de mente at vi nu skulle stoppe da jeg åbenbart ikke kan lave brugbare æg...

i dag var vi så til samtalen på samme privatklinik som fortalte at den donor de havde tænkt skulle hjælpe os havde meldt sig klar i dag så om 10-12 dage kommer der æg ud til os som skal befrugtes med kærestens sæd og dyrkes til blastocyster og så vil jeg få æg op i næste cyklus

hold da op det gik hurtigt og det hele på 4 dage

nu skal det hele lige synkes og bearbejdes.

hvor er det skønt at en ukendt kvinde vil hjælpe os med den største gave ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym

Nu spørger jeg lige af ren nysgerrighed; Skal jeres kommende barn vide, at det er donorbarn?

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym skriver:

Nu spørger jeg lige af ren nysgerrighed; Skal jeres kommende barn vide, at det er donorbarn?

Ja, vi ved bare ikke hvornår... 

Vi vil gerne have, at hvis barnet på et tidspunkt ønsker at vide mere om den genetiske mor, har barnet mulighed for at kontakte hende når barnet er fyldt 18 år

Anmeld Citér

9. juni 2016

MissTas

Mille:) skriver:

Vi vil gerne have, at hvis barnet på et tidspunkt ønsker at vide mere om den genetiske mor, har barnet mulighed for at kontakte hende når barnet er fyldt 18 år

Det er stort af jer må i det hele taget kræve meget at nå til den konklusion at man vælger æg fra en vildt fremmede, men hvor er det dejligt at det er muligt, så mennesker som jer får mulighed for børn som alle andre ! Held og lykke med det 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Det er god stil 

Anmeld Citér

9. juni 2016

MissTas skriver:

Det er stort af jer må i det hele taget kræve meget at nå til den konklusion at man vælger æg fra en vildt fremmede, men hvor er det dejligt at det er muligt, så mennesker som jer får mulighed for børn som alle andre ! Held og lykke med det 

Mange tak 

Det er fantastisk at nogle kvinder vælger at hjælpe os  der ikke kan selv

og ja det kræver meget at indse at man ikke kan selv, men det letter også lidt at der så er andre muligheder 

Anmeld Citér

9. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

Tillykke med jeres store, flotte og svære beslutning - og også med at der så hurtigt er fundet en donor. Det må være et virvar af følelser der følger med i den proces. Historier som jeres giver mig lysten til at blive donor, hvis mine ægte kan bruges. Rigtig meget held og lykke med forløbet.

Anmeld Citér

28. juni 2016

En lille opdatering 

vi fik tildelt 6 æg

5 blev befrugtet

4 er dyrket til blastocyster og ligger i fryseren

skal have lagt æg tilbage for første gang nogensinde på tirsdag 

Anmeld Citér

28. juni 2016

MissTas

En lille opdatering 

vi fik tildelt 6 æg

5 blev befrugtet

Ej hvor spændende ... Alt held og lykke! 

Ren og skær nysgerrighed, vælger man selv donor? Altså hvordan vedkommende skal se ud, uddannelse, land, baggrund mm. Eller blev i tildelt? 

Anmeld Citér

28. juni 2016

ErDuHerIkkeSnart

En lille opdatering 

vi fik tildelt 6 æg

5 blev befrugtet

Sikke en dejlig update!! Held og lykke med det hele!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.