fif til at øge mængden af sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Nu har jeg kendskab til, at man, på ulovlig vis, kan injicere hcg i blodet som mand og bruge det som fx slankemiddel. Det er forhåbentlig ikke sådan noget, du anbefaler ts?

Ej er altså lige nysgerrig. Vidste virkelig ikke man kunne sprøjte hcg ind i blodet på en mand. Hvis man gør det og han tisser på en graviditetstest. Vil den så slå ud som positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Flødebollen

Diosa85 skriver:

Ej er altså lige nysgerrig. Vidste virkelig ikke man kunne sprøjte hcg ind i blodet på en mand. Hvis man gør det og han tisser på en graviditetstest. Vil den så slå ud som positiv? 

Haha. Ja pas. Det er pisse farligt og kan have en masse negative effekter:/

Anmeld Citér

14. juni 2016

Diosa85

Flødebollen skriver:

Haha. Ja pas. Det er pisse farligt og kan have en masse negative effekter:/

Det kan jeg sagtens forestille mig at det må være pisse farligt.  

men kan du alligevel ikke lade være at smile lidt. Hold da op det kunne være årets væddemål. Se det lige for sig. En fyr der går og beklager sig over kvalme og ømme bryster i en uges tid, mødes med drengene (i lommen gemmer han en test) og siger til dem at han tror han er gravid og vædder er eller andet. Tisser på testen som viser positiv. Nøj hvor ville jeg gerne se reaktionen 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Hahahahahahahaha altså ang at sprøjte hcg i blodet og alt sådan noget. Det får jeg ham sku ikke til. Og SÅ desperate er vi dog ikke. 

Og jeg kan lige forestille mig han kan stå med en positiv graviditetstest. Men hvad fanden. Så er der da en af os der kan lave en positiv test  hihii

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

What??? Hcg????

ja det vækker også mandens sæd til live. Det er det alle steroide mændene tag efter en steroidekur så deres sæd virker igen. Kender to der ikke kunne gøre deres kæreste gravid en uge på hcg også var den der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.