fif til at øge mængden af sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

35.014 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste har en lille mængde af sæd pr afgang. Og vi vil gerne have øget Mængden. 

Er der nogen der har nogle fif som de ved virker

Jeg har også læst at mænd der ofte har udløsning har mindre sæd produktionen? Nogen der ved om det er rigtigt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Tranebaer

Anonym skriver:

Min kæreste har en lille mængde af sæd pr afgang. Og vi vil gerne have øget Mængden. 

Jeg har også læst at mænd der ofte har udløsning har mindre sæd produktionen? Nogen der ved om det er rigtigt?

Alt efter hvor tit vi har sex har min kæreste mere sæd, hvis der er gået længere tid, ja.

Men hvis han ellers har normal sædkvalitet tænker jeg ikke at I skal være bekymrede? Der skydes ca. 100 mio. sædceller af pr. gang ved normal mængde udløsning, så mon ikke der også er sædceller nok selvom han har lidt mindre.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

1 .
Begynd med at øge vandindtag . Sæd er 98 procent vand , så jo mere hydreret man er, jo mere sæd kan man producere .
2 .
Tag en daglig multivitamin , som indeholder L-Carnitin , zink , selen , C-vitamin , og vitamin E. Det er også vigtigt at tage et supplement , der har essentielle fedtsyrer i det , såsom omega -3 og omega -6 fedtsyrer . Alle disse er nødvendige for en sund sædproduktionen.
3 .
Hold bukser løse. Testiklerne er lavet til at hænge uden for kroppen , som forhøjet temperatur dræber sædceller . Ved at bære boxershorts i stedet for trusser og løse bukser i stedet for stramme, hjælper på at sædceller har lettere ved at danne sig. 
4 .
undgå udløsning dagligt. Sæden ophobes til top indhold så at sige på 36 timer. Også derfor når man går i gang med projekt baby anbefales det at have sex hver anden dag da sæden aå koncentreres mere. Så ja har man ofte udløsning producerer man mindre sæd

Anmeld Citér

8. juni 2016

123.

Tranebaer skriver:

Alt efter hvor tit vi har sex har min kæreste mere sæd, hvis der er gået længere tid, ja.

Men hvis han ellers har normal sædkvalitet tænker jeg ikke at I skal være bekymrede? Der skydes ca. 100 mio. sædceller af pr. gang ved normal mængde udløsning, så mon ikke der også er sædceller nok selvom han har lidt mindre.

min kæreste har 46 mio pr gang og hans er helt normal.

Anmeld Citér

8. juni 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

min kæreste har 46 mio pr gang og hans er helt normal.

Det var mere mængden jeg tænkte på. Der skal helst være mere end 2ml pr afgang.

Men dejligt for jer at alt er som det skal være.

Anmeld Citér

8. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Det var mere mængden jeg tænkte på. Der skal helst være mere end 2ml pr afgang.

Men dejligt for jer at alt er som det skal være.

nå ja

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Skaf hcg til din mand og så lover jeg problemet er løst 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

What??? Hcg????

Anmeld Citér

14. juni 2016

FN

Få ham til at spise en masse æg 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Nu har jeg kendskab til, at man, på ulovlig vis, kan injicere hcg i blodet som mand og bruge det som fx slankemiddel. Det er forhåbentlig ikke sådan noget, du anbefaler ts?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.