Føler ikke at maven vokser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2016

Diosa85

mija skriver:

Ih, det håber jeg virkelig! Du har evt ikke billeder af din udvikling? 

Jeg har mange billeder af min udvikling hvis det er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2016

xStinepigen

på første billede var jeg 25+1 ( billede med den svage blå trøje ) 

Nummer 2 26+0 ( den stribede trøje ) 

Det sidate billede var 38+1 den dag jeg gik i fødsel . Endte også med at være gravid i hele kroppen, en helvedes masse væske :F

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juni 2016

xStinepigen

Du får loge et snden fra uge 33, for ser egentligt ret lille ud på det billed ei forhold til hvad jeg var. Og så et frs uge 36 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Wiilliam

mija skriver:

Som overskriften siger, så føler jeg bare ikke at min mave vokser overhovedet! Den har nærmest stået stille siden 16+  Var til scanning igår hvor jeg fik at vide at lillepigen vejede omkring 663 g, og altså var under gennemsnittet, og idag fik jeg målt Symfysemål til 19 cm.. Det skal siges at jeg er 25+2 idag, er ca 160 høj, og vejer 51 kg (har taget 5 kg på).. Skal jeg bare være indforstået med at den bare forbliver lille og at alt er som det skal være, eller vokser den et tidspunkt

Er der andre hvor maven først voksede sent, og evt tog et ordentlig ryk ? Og har i evt billeder der viser fremgang? 

Har vedlagt er billede af min lille dunk.

Jeg voksede heller ikk ret meget. Og det var som du selv skriver fordi at baby i min mave var ret lille. Så det tit det hænger lidt sammen 

Men igen det som regle den sidste måned at de nogle gang godt kan tage godt fra.

Så længe de siger alt er ok når de scanner dig ville jeg ikk gå at været navøs. 

Selvom det kan være svært. 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Bb2015

Hejsa. 

Maven skal nok pludselig vokse! For mig gik det virkelig også i ryk og det var faktisk omkring da jeg var så langt som du er at det pludselig gik stærkt. Jeg har et par billeder af maven, du kan se  

Billeder i rød trøje er uge 20 og grå er uge 21 hvor man tydeligt kan se et ryk  sidste billede er 24+0 og der ligner den egentlig din ret godt synes jeg. Det var da jeg næsten var i tredje trimester at det eksploderede og jeg så meget mere gravid ud. 

Anmeld Citér

8. juni 2016

mija

Tak for nogle fine billeder!

- Det er rart at se andres billeder hvor man rigtig kan se udviklingen, krydser fingre for at den snart begynder at vokse lidt, så jeg kan føle mig rigtig gravid 

Anmeld Citér

8. juni 2016

Carina:-)

Jeg fødte i uge 34 sidst og 4 uger før var der mange der først opdagede jeg var gravid fordi jeg fortalte det.

Han lå helt inde i bughulen og havde ikke det der lignede en gravid mave .

Den dag jeg fik ks kunne jeg sidde foroverbøjet med benene over kors uden at det generede 

Den forrige graviditet så jeg gravid ud allerede i uge 14 så det kan altså sagtens gå begge veje uden der er noget som helst galt.

Anmeld Citér

8. juni 2016

Diosa85

Tatarata skriver:

Da jeg var 20 uger henne blev min kollega overrasket over at jeg var gravid... ved 32 uger spurgte folk om jeg da ikke snart skulle føde. Det går stærkt lige pludselig. Husk at smøre mavsen grundigt med en form for olie/creme, ellers kommer det til at gøre nas 

Hvad er det der gør nas?

jeg smurte aldrig min mave og havde ingen smerter og har heller ikke fået et eneste strækmærke

Anmeld Citér

9. juni 2016

Miti's mama

Diosa85 skriver:

Hvad er det der gør nas?

jeg smurte aldrig min mave og havde ingen smerter og har heller ikke fået et eneste strækmærke

Det gør nas hvis huden strækker sig pludselig, så kan det føles som om man er ved at revne. Jeg voksede meget brat, så huden kunne ikke helt følge med - men jeg brugte godt med olie og fik ikke et eneste strækmærke heller  

Anmeld Citér

9. juni 2016

Diosa85

Tatarata skriver:

Det gør nas hvis huden strækker sig pludselig, så kan det føles som om man er ved at revne. Jeg voksede meget brat, så huden kunne ikke helt følge med - men jeg brugte godt med olie og fik ikke et eneste strækmærke heller  

Nåh ok. Det oplevede jeg heldigvis aldrig selvom maven pludselig tog fart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.