Føler ikke at maven vokser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
19 svar
3 synes godt om
7. juni 2016

mija

Som overskriften siger, så føler jeg bare ikke at min mave vokser overhovedet! Den har nærmest stået stille siden 16+  Var til scanning igår hvor jeg fik at vide at lillepigen vejede omkring 663 g, og altså var under gennemsnittet, og idag fik jeg målt Symfysemål til 19 cm.. Det skal siges at jeg er 25+2 idag, er ca 160 høj, og vejer 51 kg (har taget 5 kg på).. Skal jeg bare være indforstået med at den bare forbliver lille og at alt er som det skal være, eller vokser den et tidspunkt

Er der andre hvor maven først voksede sent, og evt tog et ordentlig ryk ? Og har i evt billeder der viser fremgang? 

Har vedlagt er billede af min lille dunk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Soonmom

Min mave begyndte først at vokse 20 +, før det kunne man ikke se at jeg var gravid. Min omkring uge 20 gik det pludseligt meget stærkt, så vil sige at det sagtens kan rykke lige pludseligt.

Anmeld Citér

7. juni 2016

mija

Soonmom skriver:

Min mave begyndte først at vokse 20 +, før det kunne man ikke se at jeg var gravid. Min omkring uge 20 gik det pludseligt meget stærkt, så vil sige at det sagtens kan rykke lige pludseligt.

Det vidst også et meget almindeligt tidspunkt at den vokser.. Men er 25 uger henne, så er sgu lidt utålmodig altså! 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

mija skriver:

Som overskriften siger, så føler jeg bare ikke at min mave vokser overhovedet! Den har nærmest stået stille siden 16+  Var til scanning igår hvor jeg fik at vide at lillepigen vejede omkring 663 g, og altså var under gennemsnittet, og idag fik jeg målt Symfysemål til 19 cm.. Det skal siges at jeg er 25+2 idag, er ca 160 høj, og vejer 51 kg (har taget 5 kg på).. Skal jeg bare være indforstået med at den bare forbliver lille og at alt er som det skal være, eller vokser den et tidspunkt

Er der andre hvor maven først voksede sent, og evt tog et ordentlig ryk ? Og har i evt billeder der viser fremgang? 

Har vedlagt er billede af min lille dunk.

Lige pludselig går det stærkt. Bare vent. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

mija

Diosa85 skriver:

Lige pludselig går det stærkt. Bare vent. 

Jamen hvornår, haha

Anmeld Citér

7. juni 2016

xStinepigen

mija skriver:

Jamen hvornår, haha

Man begybdte først st kunne se det på mig efter uge 25, inden lignede jeg bare en der var glad for kage det kommer snart, og så går det ellers stærkt

Anmeld Citér

7. juni 2016

mija

xStinepigen skriver:

Man begybdte først st kunne se det på mig efter uge 25, inden lignede jeg bare en der var glad for kage det kommer snart, og så går det ellers stærkt

Ih, det håber jeg virkelig! Du har evt ikke billeder af din udvikling? 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

mija skriver:

Jamen hvornår, haha

Det er jo meget forskelligt. Min begyndte at tage fart omkring uge 30 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Miti's mama

Da jeg var 20 uger henne blev min kollega overrasket over at jeg var gravid... ved 32 uger spurgte folk om jeg da ikke snart skulle føde. Det går stærkt lige pludselig. Husk at smøre mavsen grundigt med en form for olie/creme, ellers kommer det til at gøre nas 

Anmeld Citér

7. juni 2016

mija

Tatarata skriver:

Da jeg var 20 uger henne blev min kollega overrasket over at jeg var gravid... ved 32 uger spurgte folk om jeg da ikke snart skulle føde. Det går stærkt lige pludselig. Husk at smøre mavsen grundigt med en form for olie/creme, ellers kommer det til at gøre nas 

Ja okay, så det kan hurtigt ændre sig kan jeg høre. Jeg må væbne mig med tålmodighed!

- Ja, tak for råd! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.