Høfeber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2016

Leneur

Diosa85 skriver:

Det var sidste år jo. Nu hvor det er værre kan det jo være lægen kan sætte dosis op eller give noget andet

Ja dosis er sat op, da hun er blevet ældre men det har jo netop virket i år, først da græspollen satte ind det er blevet slemt igen. Må lige kontakte lægen og høre ad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Bshizzle

Leneur skriver:

Det er også i orden. Alnok har jeg ikke hørt om før???? 

Alnok kan du få i håndkøb på apoteket til ik ret mange penge 

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinhaandbogen/MedicineHandbookItemPage.aspx?Id=2903 

De virkede ret hurtigt efter han tog sådan en lille pille, men i år virker bare det ik 

Jeg har tænkt mig at ta kontakt til lægen i morgen for at høre om han skal op i dosis eller om han skal prøve noget andet. 

For han sidder virkelig og snøfter hele tiden og klør hans øjne. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Leneur

Fik ringet til lægen, så nu skal vi ned at hente øjendråber og næsespray til hende. Pyh det bliver en hård kamp men belønningen som hun selv har valgt er et stykke chokolade efter hver vellykket omgang og så et brusebad hver aften inden sengetid, så pollen kan blive skyllet ud af hår og krop.... 

Anmeld Citér

7. juni 2016

mor88

Leneur skriver:

Hvad gør i for at lindre de små pus? Min datter på snart 7 år, får hver morgen 5 ml desloratadine og sidste år virkede det bare så godt men i år reagerer hun i den grad på græs og det gjorde hun ikke sidste år. Hun nyser og sprutter og snotter og sover så dårligt om natten at i dag kom hun ikke i skole og synes det er så synd for hende. 

Min datter får Avamys næsespray fast hver morgen, og derudover en halv Alnok tablet hver aften(aften er bedre end morgen i forhold til træthed pga tabletten). 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Mor1986

Leneur skriver:

Vi prøvede en at knuse en pille benaday altså så det blev en halv morgen og aften blandet med saftevand og sukker også uden effekt, så ja må nok få lægen indover igen. 

Tænker lægen i hvert fald kan finde noget der dur.

min mand får feks ikke noget ud af dem i håndkøb. Så han skal hver dag tage tre stk meget stærke allergi pillet. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Mor1986

Leneur skriver:

Fik ringet til lægen, så nu skal vi ned at hente øjendråber og næsespray til hende. Pyh det bliver en hård kamp men belønningen som hun selv har valgt er et stykke chokolade efter hver vellykket omgang og så et brusebad hver aften inden sengetid, så pollen kan blive skyllet ud af hår og krop.... 

Vi lukker vindue når mand og barn skal sove. Deres tøj hænger ikke uden for pga pollen og det samme med dyner og puder. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

LLT.

Leneur skriver:

Så må du lige skrive hvad i fandt ud af.  Sidste år virkede det jo fint nok og det gjorde det også først på sæsonen men da så græspollen satte ind øv altså

Det skal jeg gøre, det er bare slet ikke sjovt  Her er det særligt øjne det går ud over, de hæver vildt og løber så der ligges ofte med kolde klude..

Anmeld Citér

7. juni 2016

LLT.

Mor1986 skriver:

Vi lukker vindue når mand og barn skal sove. Deres tøj hænger ikke uden for pga pollen og det samme med dyner og puder. 

Arr se det kunne være jeg skulle prøve at lade vær med det også og se om det har lidt effekt 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Mor1986

LLT. skriver:

Arr se det kunne være jeg skulle prøve at lade vær med det også og se om det har lidt effekt 

Herhjemme betyder det i hvert fald meget. Og jeg vasker gulv en gang om ugen her hvor der er meget pollen

Anmeld Citér

7. juni 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Leneur skriver:

Hvad gør i for at lindre de små pus? Min datter på snart 7 år, får hver morgen 5 ml desloratadine og sidste år virkede det bare så godt men i år reagerer hun i den grad på græs og det gjorde hun ikke sidste år. Hun nyser og sprutter og snotter og sover så dårligt om natten at i dag kom hun ikke i skole og synes det er så synd for hende. 

Vores søn får nasonex næsespray.

Den virker effektivt her.

Han får den hver morgen og nogle dage igen om eftermiddagen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.