Høfeber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
20 svar
1 synes godt om
7. juni 2016

Leneur

Hvad gør i for at lindre de små pus? Min datter på snart 7 år, får hver morgen 5 ml desloratadine og sidste år virkede det bare så godt men i år reagerer hun i den grad på græs og det gjorde hun ikke sidste år. Hun nyser og sprutter og snotter og sover så dårligt om natten at i dag kom hun ikke i skole og synes det er så synd for hende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Diosa85

Leneur skriver:

Hvad gør i for at lindre de små pus? Min datter på snart 7 år, får hver morgen 5 ml desloratadine og sidste år virkede det bare så godt men i år reagerer hun i den grad på græs og det gjorde hun ikke sidste år. Hun nyser og sprutter og snotter og sover så dårligt om natten at i dag kom hun ikke i skole og synes det er så synd for hende. 

Hvad siger lægen? Er der måske mulighed for andet mere effektivt præparat? 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Mor1986

Leneur skriver:

Jeg tænker også et andet præparat. Vores datter får det samme men efter behov. Hun reagere dog primært på hund og kat. Så derfor er det ikke så tit hun skal have det 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Bshizzle

Følger lige med her.. 

Min søn på 10 år døjer osse utroligt meget med det i år. 

Han har ellers kunne nøjes med at ta 1 pille (Alnok 10 mg) men de viser ingen effekt 

Anmeld Citér

7. juni 2016

LLT.

Leneur skriver:

Liam 4 år får 2,5 ml desloratadine og det har endnu ikke virket en dyt, det er ca en måned siden vi fandt ud af han havde allergi, så følger lige med  vi har en ny tid på mandag ved lægen som jeg håber kan gøre noget mere da han nogen dage knap kan holde ud og være i bh.

Anmeld Citér

7. juni 2016

Leneur

Diosa85 skriver:

Hvad siger lægen? Er der måske mulighed for andet mere effektivt præparat? 

Det var jo lægen der sagde at hun skulle have det sidste år, netop fordi hun ikke vil sluge en halv pille som  vi ellers prøvede i weekenden, knust i et lille glas med saftevand og lidt sukker. Ja er da ved at få grå hår men må nok have lægen med indover igen, når det ikke virker. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Leneur

Mor1986 skriver:

Jeg tænker også et andet præparat. Vores datter får det samme men efter behov. Hun reagere dog primært på hund og kat. Så derfor er det ikke så tit hun skal have det 

Vi prøvede en at knuse en pille benaday altså så det blev en halv morgen og aften blandet med saftevand og sukker også uden effekt, så ja må nok få lægen indover igen. 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Leneur

Bshizzle skriver:

Følger lige med her.. 

Min søn på 10 år døjer osse utroligt meget med det i år. 

Han har ellers kunne nøjes med at ta 1 pille (Alnok 10 mg) men de viser ingen effekt 

Det er også i orden. Alnok har jeg ikke hørt om før???? 

Anmeld Citér

7. juni 2016

Diosa85

Leneur skriver:

Det var jo lægen der sagde at hun skulle have det sidste år, netop fordi hun ikke vil sluge en halv pille som  vi ellers prøvede i weekenden, knust i et lille glas med saftevand og lidt sukker. Ja er da ved at få grå hår men må nok have lægen med indover igen, når det ikke virker. 

Det var sidste år jo. Nu hvor det er værre kan det jo være lægen kan sætte dosis op eller give noget andet

Anmeld Citér

7. juni 2016

Leneur

LLT. skriver:

Liam 4 år får 2,5 ml desloratadine og det har endnu ikke virket en dyt, det er ca en måned siden vi fandt ud af han havde allergi, så følger lige med  vi har en ny tid på mandag ved lægen som jeg håber kan gøre noget mere da han nogen dage knap kan holde ud og være i bh.

Så må du lige skrive hvad i fandt ud af.  Sidste år virkede det jo fint nok og det gjorde det også først på sæsonen men da så græspollen satte ind øv altså

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.