posetivt ? negativt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tyro skriver:

Altså debatten er ikke særlig lang, så hvis du vil have et svar, så har jeg allerede svaret på det en gang i de overståede indlæg. 

Du kan jo ikke bare skrive at du har det fra sygehuset. 

Det kan være alt fra en rengøringsassistent til en overlæge, som har givet dig den besked. 

Derfor spørger jeg hvor du har det fra, for det skriger i mine ører helt til himlen.

Den eneste grund til at vente med at forsøge at opnå ny graviditet, er hvis man har haft en MOLA. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Tyro

EBK skriver:

Du kan jo ikke bare skrive at du har det fra sygehuset. 

Det kan være alt fra en rengøringsassistent til en overlæge, som har givet dig den besked. 

Derfor spørger jeg hvor du har det fra, for det skriger i mine ører helt til himlen.

Den eneste grund til at vente med at forsøge at opnå ny graviditet, er hvis man har haft en MOLA. 

Ja, det kommer da fra en rengøringsassistent. Mine fakta kommer fra faglærte læger og sygeplejersker, nu når du ikke kunne regne den ud.
Måske du skulle få opdateret din viden? For MOLA er bestemt ikke den eneste grund til at vente med ny graviditet.

Mit opslag var også ment som en venlig reminder, til hende der rent faktisk skrev oplægget, og en forklaring hvorpå, hun måske har haft så svært ved at blive gravid.

Anmeld Citér

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tyro skriver:

Ja, det kommer da fra en rengøringsassistent. Mine fakta kommer fra faglærte læger og sygeplejersker, nu når du ikke kunne regne den ud.
Måske du skulle få opdateret din viden? For MOLA er bestemt ikke den eneste grund til at vente med ny graviditet.

Mit opslag var også ment som en venlig reminder, til hende der rent faktisk skrev oplægget, og en forklaring hvorpå, hun måske har haft så svært ved at blive gravid.

Så må du jo lige hurtigt kunne henvise til noget fagligt hvor dette står beskrevet, så jeg kan få opdateret min viden?

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

EBK skriver:

Så må du jo lige hurtigt kunne henvise til noget fagligt hvor dette står beskrevet, så jeg kan få opdateret min viden?

Anmeld Citér

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tyro skriver:

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/kvindesygdomme/sygdomme/abort/medicinsk-abort/ 

Måske du kan udpege præcist hvor jeg kan finde det? 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Soonmom

Tyro skriver:

Det er ikke vrøvl. Og ja, som jeg skrev, så kan man sagtens blive gravid, men det er næsten 100 at barnet ikke vil overleve.

Jeg kender mange som er blevet gravid efter OG som har et sundt og rask barn, så det er i hvert fald noget vrøvl, ellers ville læger jo også fraråde at man forsøgte at blive gravid lige bagefter

Anmeld Citér

11. juni 2016

Anonym

Tyro skriver:

Selvfølgelig er læger og sygeplejersker faglærte!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.