posetivt ? negativt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
16 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2016

Mummy22

hej piger.

jeg håber virkelig I kan hjælpe mig, jeg skriver da jeg fik medicinsk abort i feb. måned. pga nogle private oversager. men efter feb har manden og jeg forsøgt at blive gravide igen, uden det har lykkes i nu. Jeg er nu i juni 2016 hvor min menstruation har været udblevet i 23 dage...

min første menstruations dag skulle havet været den 14. maj. 2016 og har som regel have regelmæssig menstruation, ( evt. gået et par dage over, kan altid mærke symp. på når jeg er ved at få min menstruation) men som sagt er den gået 23 dage over.

Jeg har taget første test 18/5-16 negativt, 225/5-16 negativt og igen 29/5-16 negativt. 

Jeg har stadig ikke fået min menstruation? jeg føler mig oppustet og føler jeg spiser hele tiden. føler der er kommet mave på? ved ikke om det fordi jeg spiser hele tiden  om det er det der har givet mig mave... mere udflåd en normalt. dog lidt brunligt udflåd i dag? 

håber nogle af jer  har evt, svar på mine spg. eller har samme erfaringer? 

forvirret udmattet kvinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

Tyro

Hej med dig.

Udfra det jeg læser, så har du ikke fået informationer om, hvordan en medicinsk abort påvirker kroppen???

Medicinen er meget stærk, den dræber dine celler i kroppen, og man siger at der skal gå 3-6 måneder inden man prøver sig frem med en ny graviditet, da alt der vil forsøge at sætte sig, vil blive dræbt!

Det er da klart at du har problemer med at blive gravid, når du højst sandsynlig stadig har "giften" i kroppen. Har de ikke oplyst dig om det?? jeg er i chok

Anmeld Citér

10. juni 2016

Anonym

Tyro skriver:

Hej med dig.

Udfra det jeg læser, så har du ikke fået informationer om, hvordan en medicinsk abort påvirker kroppen???

Medicinen er meget stærk, den dræber dine celler i kroppen, og man siger at der skal gå 3-6 måneder inden man prøver sig frem med en ny graviditet, da alt der vil forsøge at sætte sig, vil blive dræbt!

Det er da klart at du har problemer med at blive gravid, når du højst sandsynlig stadig har "giften" i kroppen. Har de ikke oplyst dig om det?? jeg er i chok

Hvor fra har du det er gift??

Det er ikke tilfældet og man både kan og må blive gravid med det samme.

Mon ikk det du tænker på er cellegift,som man giver hvis man ikke kan finde en graviditet ihverken livmoder eller æggeleder..

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

Anonym skriver:

Hvor fra har du det er gift??

Det er ikke tilfældet og man både kan og må blive gravid med det samme.

Mon ikk det du tænker på er cellegift,som man giver hvis man ikke kan finde en graviditet ihverken livmoder eller æggeleder..

Begge metoder er lige kraftige for kroppen. 

Om det er en medicinsk abort som man ved hvor er, eller ikke. Grunden til jeg siger "gift" er fordi medicinen virker lige så stærk som kemo, og dræber dine celler. 

Jeg ved det fra sygehuset, hvor jeg blev informeret godt om, hvad medicinen gør ved din krop og hvad der sker, hvis man bliver gravid straks efterfølgende. 

Derfor holder jeg stærkt på,nej! Ja selvfølgelig KAN man blive gravid, men det er næsten 100% sikkert, at barnet dør af det, for du kan stadig have medicinen i kroppen 3 måneder efter... 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Soonmom

Tyro skriver:

Om det er en medicinsk abort som man ved hvor er, eller ikke. Grunden til jeg siger "gift" er fordi medicinen virker lige så stærk som kemo, og dræber dine celler. 

Jeg ved det fra sygehuset, hvor jeg blev informeret godt om, hvad medicinen gør ved din krop og hvad der sker, hvis man bliver gravid straks efterfølgende. 

Derfor holder jeg stærkt på,nej! Ja selvfølgelig KAN man blive gravid, men det er næsten 100% sikkert, at barnet dør af det, for du kan stadig have medicinen i kroppen 3 måneder efter... 

Det er da det værste vrøvl jeg nogensinde har hørt.  Der er rigtig mange der bliver gravide lige bagefter,  så gift kan det altså ikke være

Anmeld Citér

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tyro skriver:

Det er en joke, ik?

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

Soonmom skriver:

Det er da det værste vrøvl jeg nogensinde har hørt.  Der er rigtig mange der bliver gravide lige bagefter,  så gift kan det altså ikke være

Det er ikke vrøvl. Og ja, som jeg skrev, så kan man sagtens blive gravid, men det er næsten 100 at barnet ikke vil overleve.

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

EBK skriver:

Det er en joke, ik?

Nej det er ikke en joke. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tyro skriver:

Det er ikke vrøvl. Og ja, som jeg skrev, så kan man sagtens blive gravid, men det er næsten 100 at barnet ikke vil overleve.

Hvor i alverden har du dog det vrøvl fra?

Anmeld Citér

11. juni 2016

Tyro

EBK skriver:

Hvor i alverden har du dog det vrøvl fra?

Altså debatten er ikke særlig lang, så hvis du vil have et svar, så har jeg allerede svaret på det en gang i de overståede indlæg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.