Hjælp !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2016

Diosa85

Problembarnet skriver:

Den lugter lidt af en troll 

Nå hvis du ikke vil have nogen af dine mænd skal have det af vide må du jo få en abort. . Og for fremtiden holde dig til 1 mand? 

Også min tanke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2016

lineog4

Nu melder historien jo ikke om din mand ved at du har været sammen med en anden, om I har et åbent forhold eller du decideret har været utro og du derfor også har svigtet din mand. Det gør jo selvsagt en forskel på efterspillet når jeg nu skriver, at jeg mener det eneste rigtige er at få fortalt det til begge mænd. 

Egentlig synes jeg lige her din mand skal have lov at sige, hvad han kan leve med hvis ægteskabet skal fortsætte, kan han rumme I sammen får et barn der ikke er hans biologisk, kan han kun fortsætte ægteskabet hvis I vælger en abort eller...?

og så håber jeg sørme ikke I aktivt forsøger at blive gravide og du så laver sådan et svigt - det ville jeg ikke kunne tilgive, for din mand står nu i situationen hvor der måske er en my chance for det er hans barn som er ønsket og han skal måske gå i 9 mnd før han ved om han er blevet far - øv!!!! 

Men ærlighed synes jeg må være det eneste etiske korrekte og så er der den "nemme" løsning en abort så ingen opdager det

Anmeld Citér

7. juni 2016

Anonym

Tænker i den grad også troll.

Der er sgu da ikke nogen virkelig person, der er så blank (undskyld mig) at skrive sådan her.

Prøv lige at tænk over dine valgmuligheder inden du opretter et indlæg herinde, det er jo også tilladt at tænke selv.

1. Du beholder barnet - og siger det til din mand - tager konsekvensen af at han evt. går.

2. Du beholder barnet - lyver for din mand, dig selv og barnet - resten af jeres liv.

3. Du får en abort - siger til din mand du har været utro - tager konsekvensen af din handling.

4. Du får en abort - lyver for din mand og dig selv resten af jeres liv.

Hvilken synes du selv lyder mest fornuftig??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.