Hjælp !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
12 svar
20 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2016

usikker

Hej alle sammen

har virkelig brug for hjælp her.

fik at vide at jeg er gravid idag 

da jeg er gift, står jeg lige nu på usikker grund. Da jeg ik er gravid sammen med min mand.

Har haft sex med en anden mand og er 100% sikker på at det er hans. Problemet er at den anden mand ikke vil have flere børn( han har to ). Og min ægtemand vil gå fra mig hvis han opdager at jeg har dummet mig.

Problemmet er bare jeg kan ikke sige det til nogle af dem, for de vil blive begge sure ��

er der nogle forslag til hvad man gøre i denne her situation ???? Det skal lige siges jeg har svært med at blive gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2016

Anonym

usikker skriver:

Hej alle sammen

da jeg er gift, står jeg lige nu på usikker grund. Da jeg ik er gravid sammen med min mand.

Har haft sex med en anden mand og er 100% sikker på at det er hans. Problemet er at den anden mand ikke vil have flere børn( han har to ). Og min ægtemand vil gå fra mig hvis han opdager at jeg har dummet mig.

Problemmet er bare jeg kan ikke sige det til nogle af dem, for de vil blive begge sure ��

er der nogle forslag til hvad man gøre i denne her situation ???? Det skal lige siges jeg har svært med at blive gravid 

for det første lad vær med at være utro? Det såre som en i helvede, prøv at tænk hvis din mand gjorde en gravid, så ville du nok også gå fra ham?..

hvis du vil beholde barnet, så meld klart ud du har dummet dig, og få en faderskabs test. - hvis du ikke vil ha din mand skal forlade dig, lyder måske hårdt men så burde du nok få en abort.

Anmeld Citér

6. juni 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
usikker skriver:

Hej alle sammen

Selvfølgelig bliver din mand sur (og ked af det, ikke mindst...). Alle begår fejl, men man bliver stadig nødt til at tage de konsekvenser, det måtte medføre. Du har intet valg, du må sige det til både den kommende far og til din mand. Derefter må i sammen finde ud af hvad der skal ske med barnet.

Held og lykke. 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Abracadabra

Det er vel abort eller ærlighed... Aborten kan du godt få i hemmelighed i modsætning til barnet.

Overvejer du at få barnet og lade som om, at det er din mands?

Anmeld Citér

6. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er vel "bare" at tage konsekvensen for din handling? Jeg tænker, at du får det bedre af at fortælle det... Og så kan din mand tage stilling til om han vil være sammen med dig eller ej...

Anmeld Citér

6. juni 2016

Bshizzle

Ærlighed kommer man længst med.. 

Og jeg ville ALDRIG kunne tilgive mig selv på de punkter der! 

For din egen skyld så lad aldrig din mand ha den opfattelse at det er hans barn! 

- Dette kan give bagslag når barnet blir ældre og måske hverken ligner sin Far eller i væreste tilfælde hvis barnet har brug for et organ og din mand ser han ik er Far til barnet (i dont know...). 

Personligt er jeg selv imod abort, men i nogle tilfælde vil jeg mene det er bedst for ens selv hvis man ik har en fast base i livet og problemer nok til il at kunne forsørge barnet. 

Og ja, så ville jeg ikke tøve med at være ærlig overfor min mand.. INGEN fortjener utroskab! 

Anmeld Citér

6. juni 2016

MinPrins

Min mening er at under alle omstændigheder så må sige det til dem begge.. Du har lavet noget dumt som du må stå til ansvar for...

Anmeld Citér

6. juni 2016

Flødebollen

usikker skriver:

Hej alle sammen

- og så svært har det åbenbart ikke været at blive gravid? 

Du må tage konsekvensen af dit valg. Din mand fortjener at kende sandheden. Basta

Anmeld Citér

7. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej self kan du da ik sige det, hvis de begge bliver SURE på dig, for Gud forbyde at du sku få skylden for noget, som du jo tydeligvis ik kan gøre for!!!! 

Og ja ironi ka forkomme Vh stine

Anmeld Citér

7. juni 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Den lugter lidt af en troll 

Nå hvis du ikke vil have nogen af dine mænd skal have det af vide må du jo få en abort. . Og for fremtiden holde dig til 1 mand? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.