var det så meget at forlange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Nu er min mand osse rigtig dårlig til at ta billeder af mig eller generelt når vi er til nogle fester.. 

Så jeg har masser af ungerne og ham, og kun selfies af mig selv med hjem 

Men jeg er vant til det.. Og jeg tramper ikke i gulvet hvis ham ikke lige har taget nogle billeder.

men hvis du syntes det er meget vigtigt for jer, så syntes jeg da du skulle fortælle ham ad du føler og tænker 

jeg har også fået taget et par selfies, men jeg savner bare billeder hvor det ser ud som om jeg er en naturlig del af hvad der foregår i stedet for at være selfies og opstillede billeder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

Anonym trådstarter

AnjaHM skriver:

Min mand tager også kun billeder  hvis jeg beder ham om konkret at tage et billede nu  

Han tænker simpelthen ikke over det. Her ville det ikke hjælpe at spørge på forhånd, men jeg plejer at give ham kameraet eller spørge om han lige vil tage et billede om lidt.

jeg havde bare håbet det virkede at sige det på forhånd på den måde...

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Nej ikke specielt, men heller ikke at du "naermest" tvinger ham til at tage billeder af dig. Ja, det er surt, at der ikke er mange billeder af dig, derfor jeg tager selfies, eller spoerg, hvis jeg gerne vil have taget et billed(Naar jeg vil have det taget, ikke flere timer foer.)

Jeg gider ikke sidder og sige til en voksen mand, at han SKAL tage et billede af mig.

Saa naeste gang, saa spoerg, vil du ikke lige tage et billed af os nu...?

når der foregår noget har vi måske et eller to billeder hvor jeg er på fordi jeg beder nogle om at tage dem, men jeg synes ikke de fanger stemningen som når "portrættet" ikke ved de bliver taget.

Anmeld Citér

5. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

når der foregår noget har vi måske et eller to billeder hvor jeg er på fordi jeg beder nogle om at tage dem, men jeg synes ikke de fanger stemningen som når "portrættet" ikke ved de bliver taget.

Nej, det er selvfoelgelig ikke sjovt, men det er vist bare saadan maend er.

Lige er de billeder af mig, taget af en 9aarig pige, ellers er det selfies...
Hvis man ikke intressere sig for at tage billeder, saa bliver de bare ikke taget.

Hvor gamle er boernene?

Anmeld Citér

5. juni 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Nej, det er selvfoelgelig ikke sjovt, men det er vist bare saadan maend er.

Lige er de billeder af mig, taget af en 9aarig pige, ellers er det selfies...
Hvis man ikke intressere sig for at tage billeder, saa bliver de bare ikke taget.

Hvor gamle er boernene?

Børnene? 

Anmeld Citér

6. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Børnene? 

Ja

Anmeld Citér

6. juni 2016

Rauw

Hvis ikke man har børn tror jeg ik helt man kan sætte sig ind i hvordan det er at vide, at man ikke er på sine børns billeder, de minder de kan kigge på af dem selv og deres mor, når mor engang er væk. Jeg synes jo ikke det er for meget at forlange. Men her er jeg heller ikke på billederne. Ja det er faren så også sjældent fordi han generelt er mere interesseret i sin mobil end i sine børn. Men sådan er det. Jeg har taget selfies med mine unger og håber de ved at jeg har været der, slidt og slæbt og bagt og pyntet, kysset og trøstet, nusset og hygget og grint med dem, selv om jeg ikke er en del af billederne fra fødslen, barnedåb, sommerferier og fødselsdage, så er jeg der altid, bare bag kameraet

Anmeld Citér

6. juni 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Ja

Vi har et barn på to år.

Anmeld Citér

6. juni 2016

Julemusen

Hvis du gerne vil have billeder så må du holde ham til ilden. Min mand tager aldrig billeder, men jeg smider gerne kameraet efter ham og beder ham om lige at tage billeder af ungerne og mig der pynter juletræ fx. Eller kalder og siger at jeg gerne vil have billeder af at jeg laver konfekt, fødselsdagskage, You name it, imens jeg er igang. For han tænker ikke sådan. Min mor mistede hendes mor tidligt at har ingen billeder af dem sammen, udover et som spæd. Derfor har min mor altid taget mange billeder og sørget for at andre har taget af os sammen. Hun lavede fotoalbums og barnets bog til mig og mine søskende. Det samme gør jeg nu til mine børn. 

Jeg er så meget heldig, at både min svigermor og far er født med et kamera i hånden. Og jeg får tit et USB stik med billeder fra dem. Så der har jeg rigtig mange af hele familien sammen på kryds og tværs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.