var det så meget at forlange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
18 svar
19 synes godt om
5. juni 2016

Anonym trådstarter

Når vi er nogle steder, eller der sker noget særligt herhjemme, så er det altid mig der tager billeder. Min mand husker det ikke, da han aldrig har været specielt interesseret i at tage billeder.

Vi var inviteret til bryllup i weekenden, og på vejen til kirken spurgte jeg pænt min mand om han ikke ville gøre mig den tjeneste at tage nogle billeder så vi også fik nogle med mig på.

Hans svar var at der vel var andre der tog billeder. Jeg prøvede at forklare ham at vi stort set ikke har nogle billeder af mig, så jeg ville blive rigtig glad hvis han gad tage bare et billede af mig. Jeg fik ikke rigtig noget svar der, og da vi forlod festen 9-10 timer senere, så havde han stadig ikke taget et eneste billede af mig.

Er det virkelig så meget at forlange at han lige tager et minut ud af sin tid til lige at tage et billede af mig (og evt. vores barn)?

EDIT: Det skal måske lige tilføjes at jeg stort set ikke kendte nogen til brylluppet andet end brudeparret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Når vi er nogle steder, eller der sker noget særligt herhjemme, så er det altid mig der tager billeder. Han husker det ikke, da han aldrig har været specielt interesseret i at tage billeder.

jeg og min lille familie var inviteret til bryllup i weekenden, og på vejen til kirken spurgte jeg pænt min mand om han ikke ville gøre mig den tjeneste at tage nogle billeder så vi også fik nogle med mig på.

Hans svar var at der vel var andre der tog billeder. Jeg prøvede at forklare ham at vi stort set ikke har nogle billeder af mig, så jeg ville blive rigtig glad hvis han gad tage bare et billede af mig. Jeg fik ikke rigtig noget svar der, og da vi forlod festen 9-10 timer senere, så havde han stadig ikke taget et eneste billede af mig.

Er det virkelig så meget at forlange at han lige tager et minut ud af sin tid til lige at tage et billede af mig (og evt. vores barn)?

Næh. Synes da godt han lige kunne tage sig sammen der og tage et par stykker af jer. Hvor svært kan det være 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Bshizzle

Nu er min mand osse rigtig dårlig til at ta billeder af mig eller generelt når vi er til nogle fester.. 

Så jeg har masser af ungerne og ham, og kun selfies af mig selv med hjem 

Men jeg er vant til det.. Og jeg tramper ikke i gulvet hvis ham ikke lige har taget nogle billeder.

men hvis du syntes det er meget vigtigt for jer, så syntes jeg da du skulle fortælle ham ad du føler og tænker 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Muffinmus

Jeg findes heller ikke på ret mange billeder,  efterhånden kun en selfie i ny og næ da min mand absolut heller ikke tager billeder.

I ny og næ kan jeg dog godt overtale ham, men det er muligt også lidt øv, at ser børnene tilbage på deres barndomsbilleder, er det kun resten af familien der er der, ikke deres mor.

Anmeld Citér

5. juni 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Min mand tager også kun billeder  hvis jeg beder ham om konkret at tage et billede nu  

Han tænker simpelthen ikke over det. Her ville det ikke hjælpe at spørge på forhånd, men jeg plejer at give ham kameraet eller spørge om han lige vil tage et billede om lidt.

Anmeld Citér

5. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Når vi er nogle steder, eller der sker noget særligt herhjemme, så er det altid mig der tager billeder. Min mand husker det ikke, da han aldrig har været specielt interesseret i at tage billeder.

Vi var inviteret til bryllup i weekenden, og på vejen til kirken spurgte jeg pænt min mand om han ikke ville gøre mig den tjeneste at tage nogle billeder så vi også fik nogle med mig på.

EDIT: Det skal måske lige tilføjes at jeg stort set ikke kendte nogen til brylluppet andet end brudeparret.

Nej ikke specielt, men heller ikke at du "naermest" tvinger ham til at tage billeder af dig. Ja, det er surt, at der ikke er mange billeder af dig, derfor jeg tager selfies, eller spoerg, hvis jeg gerne vil have taget et billed(Naar jeg vil have det taget, ikke flere timer foer.)

Jeg gider ikke sidder og sige til en voksen mand, at han SKAL tage et billede af mig.

Saa naeste gang, saa spoerg, vil du ikke lige tage et billed af os nu...?

Anmeld Citér

5. juni 2016

EnGodMor

Tror bare mænd er sådan

her er det det samme. 

Jeg har overhovedet ikke nogle billeder hvor jeg er sammen med mine børn på billeder, og det gælder ved alle lejligheder barnedåb, fødselsdag, fødsel, sommerland ja alt.

dog har jeg fået nogle lidt dårlige billeder fra andre, men nok kun tre fire stykker fra fx barnedåb. 

Her tager jeg os altid billeder. 

Alle billeder her er min mand på, sammen med vores børn jeg har lært mg bare accepterer det nu. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

Benjamins'mor

Jeg forstår dig godt. 

Er vi sammen med andet familie tager de også billeder. Jeg ønsker at være med på billeder når mine børn en dag skal kigge tilbage i deres barndoms billeder. Så jeg forstår dig udemærket godt. 

Anmeld Citér

5. juni 2016

M (:

Min kæreste er også dårlig til det.. Mobber ham med, at vores børn kommer til at tro at de er vokset op med en far og en fotograf 

Anmeld Citér

5. juni 2016

SofiaMik

Same same her. Min mand og børn på alle billeder og enkelte selfies af mig. 

Og når han endelig tager et billede, tager han KUN et og det er som regel dårligt, uskarpt eller taget for langt væk. Og så har folk enten en gaffel i munden eller ser ud som om de er ved at prutte 

PS der ville næsten ingen billeder være af ungerne, hvis jeg ikke havde taget billeder...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.