Det har været hyggeligt, så længe det varede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

Den er på bud i el-giganten

Nice  må jeg sige til svigermor, for den var på bud i føtex i sidste uge, men det var til 1999 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Moderator

Spørgsmål vedr. Wii konsol:

Når man køber sådan en, der står at der er internetadgang osv. Vil man så kunne gå på nettet fra den? Så man vil kunne vise billeder fra nettet osv på tv'et?

Og det sæt til 1499 er der kun en controller til. Kan det så betale sig at købe en ved siden af, eller den pakke til 1899, med 2 controllere?

Anmeld

28. september 2009

Mette+Mathias

Stumpen skriver:

men nu er det slut, i dag kl 14.10 bliver jeg myrdet...

Jeg har i dag været inde efter det gode tilbud wii + wii sport til 1499 og kom til at købe en ekstra pakke til 1199  med bl.a. ekstra remote, sport resort, en dims man skal bruge for at spille det spil og en anden dims..

Han slår mig ihjel

Nå men enden er ogs at jeg har fortrudt.. Vi er ny indenfor faget, hvorfor så købe 2 sport spil???
Tror jeg vil ind og have den ekstra pakke byttet til en ekstra remote og wii fit -til mit projekt kostomlægning, som startede sidste mandag.. Prisen er nogenlunde den samme alligevel...

God dag til jer andre..
anja der altid fortryder hendes impuls køb...

Jeg ved godt at det muligvis er et godt tilbud, men ved du at den vejl. udsalgspris falder fra 2200 til 1700 den 2. oktober? Måske du skulle vente med at pakke den ud, og se om ikke en tilbudspris bliver endnu lavere fremover?

Anmeld

28. september 2009

Fam. Madsen

Zafir skriver:

Spørgsmål vedr. Wii konsol:

Når man køber sådan en, der står at der er internetadgang osv. Vil man så kunne gå på nettet fra den? Så man vil kunne vise billeder fra nettet osv på tv'et?

Og det sæt til 1499 er der kun en controller til. Kan det så betale sig at købe en ved siden af, eller den pakke til 1899, med 2 controllere?

Hej

Ja du kan gå på nettet med din wii men det er sådan at du kan spiller med andre som har wii og det er kun nogen bestemte spil du kan spille over den når du spiller over nette håber det giver mening

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Fam. Madsen skriver:

Hej

Ja du kan gå på nettet med din wii men det er sådan at du kan spiller med andre som har wii og det er kun nogen bestemte spil du kan spille over den når du spiller over nette håber det giver mening

Så nettet,er kun til at spille over? Og ikke sådan fx se billeder og lignene på.

Det ville nemlig være endnu mere super, hvis den kunne det, fordi min svigerfar ikke kan komme ind i kontoret med sin kørestol og se de billeder vi ligger op.

Men der står også at der er usb 2 indgang, så det kan være den indgang kan bruges til at vise ham billeder på

Anmeld

28. september 2009

Stumpen

Zafir skriver:

Må man høre, hvor du har købt det? Vi vil gerne have en til min svigerfar, der sidder i kørestol, så han kan bevæge sig lidt og lave noget sammen med os andre andet end at sidde og glo

- Zafir - som sjældent fortryder impulskøb, fordi jeg faktisk ikke laver impulskøb. Det sidste der var et slags impuls køb, må man vel sige, var vores hus hehe

Det må du da.. Den er købt i elgiganten...

Anmeld

28. september 2009

Stumpen

Mette+Mathias skriver:

Jeg ved godt at det muligvis er et godt tilbud, men ved du at den vejl. udsalgspris falder fra 2200 til 1700 den 2. oktober? Måske du skulle vente med at pakke den ud, og se om ikke en tilbudspris bliver endnu lavere fremover?

Hmm.. snydt igen og det er ikke første gang,... Nå men skidt pyt, det går nok, vi vader jo alligevel i penge....not

Anmeld

28. september 2009

stumpen-89

Zafir skriver:

Så nettet,er kun til at spille over? Og ikke sådan fx se billeder og lignene på.

Det ville nemlig være endnu mere super, hvis den kunne det, fordi min svigerfar ikke kan komme ind i kontoret med sin kørestol og se de billeder vi ligger op.

Men der står også at der er usb 2 indgang, så det kan være den indgang kan bruges til at vise ham billeder på

Zafir, du kan sagtens gå på nettet, uden at man skal spille.. Det gør vi i hvert fald herhjemme.. Men det er jo lidt sværer end på en normal pc, fordi man skal ramme rigtigt, med stikket

Anmeld

28. september 2009

Moderator

stumpen-89 skriver:

Zafir, du kan sagtens gå på nettet, uden at man skal spille.. Det gør vi i hvert fald herhjemme.. Men det er jo lidt sværer end på en normal pc, fordi man skal ramme rigtigt, med stikket

Øhhh... :-S Det lyder sært med at ramme rigtig med stikket...

Men jeg tror simpelthen at det må være svaret for svigermor og svigerfar Fysserne har selv sagt at han skal røre sig det han kan, for at have det bedst mens han stadig lever... Sååeee...

Og hvis det er at røre den raske arm!! og samtidig have mulighed for at se billeder osv. på nettet, så vil det være perfekt

Men svigermor (som bestemmer ) var også lige ved at være hug på det

Anmeld

28. september 2009

Pia

Vi købte vores wii ved flegaard lige over grænsen..
Vi gav 1550 for wii maskinen plus wii fit og en ekstra kontroler...
Det var på bud da vi var der nede i sommers..
Vi er meget glade for vores.. Det er bare for lidt tid jeg har til og få den brugt desværre....

Zafir super ide til din svigerfar..
Det blir sådan at på de plejehjem der blir bygget i fremtiden, der vil der være en til hver stue, som et forsøg på at holde de ældre igang..
Super ide syntes jeg..

Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.