Det har været hyggeligt, så længe det varede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Stumpen

men nu er det slut, i dag kl 14.10 bliver jeg myrdet...

Jeg har i dag været inde efter det gode tilbud wii + wii sport til 1499 og kom til at købe en ekstra pakke til 1199  med bl.a. ekstra remote, sport resort, en dims man skal bruge for at spille det spil og en anden dims..

Han slår mig ihjel

Nå men enden er ogs at jeg har fortrudt.. Vi er ny indenfor faget, hvorfor så købe 2 sport spil???
Tror jeg vil ind og have den ekstra pakke byttet til en ekstra remote og wii fit -til mit projekt kostomlægning, som startede sidste mandag.. Prisen er nogenlunde den samme alligevel...

God dag til jer andre..
anja der altid fortryder hendes impuls køb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

malou

pyhhhhhhhhhhhhh skal jeg bestille en bedemand med det samme eller?  
Kender udemærket godt det der med de sindsyge impuls køb.... min mand ryster heldigvis bare på hovedet af mig.....- og nogle gange bytter jeg det bare uden det har været nævnt derhjemme... haha. Kan du ikke bare skrive til dem at du var for hurtig i svinget og bare gerne vil nøjes med grundpakken??

knus malou

Anmeld

28. september 2009

Stumpen

jeg har det herhjemme.. så kører ind og laver en bytter i dag eller i morgen...

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

hehe

Kan nu selv finde på at købe noget, og så bytte det dagen efter må ligge til os kvinder

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Kender det godt!! Har heldigvis 'fået lov' til at købe ventetøj idag og en ny frakke  Men det er jo også ret nødvendigt kan man sige. Håber ikke han slår dig ihjel men at I i stedet får det skide skægt!!

Anmeld

28. september 2009

Karo

Kender det desværre alt for godt

Håber dog du nyder dit køb alligevel

Anmeld

28. september 2009

Munder

Stumpen skriver:

Jeg har i dag været inde efter det gode tilbud wii + wii sport til 1499 og kom til at købe en ekstra pakke til 1199  med bl.a. ekstra remote, sport resort, en dims man skal bruge for at spille det spil og en anden dims..

Han slår mig ihjel

Nå men enden er ogs at jeg har fortrudt.. Vi er ny indenfor faget, hvorfor så købe 2 sport spil???
Tror jeg vil ind og have den ekstra pakke byttet til en ekstra remote og wii fit -til mit projekt kostomlægning, som startede sidste mandag.. Prisen er nogenlunde den samme alligevel...

God dag til jer andre..

Nu stopper du, overskriften var da lige ved at give mig hjertekvababbelse....

Super med dit "lille" indkøb. Du bliver top glad for det....

Dorte

Anmeld

28. september 2009

Stumpen

Dorte W. skriver:

Nu stopper du, overskriften var da lige ved at give mig hjertekvababbelse....

Super med dit "lille" indkøb. Du bliver top glad for det....

Dorte

Dorte, jeg kan da slet ikke undvære dig

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Han slår mig ihjel

God dag til jer andre..

Må man høre, hvor du har købt det? Vi vil gerne have en til min svigerfar, der sidder i kørestol, så han kan bevæge sig lidt og lave noget sammen med os andre andet end at sidde og glo

- Zafir - som sjældent fortryder impulskøb, fordi jeg faktisk ikke laver impulskøb. Det sidste der var et slags impuls køb, må man vel sige, var vores hus hehe

Anmeld

28. september 2009

1977

Profilbillede for 1977
Zafir skriver:

Må man høre, hvor du har købt det? Vi vil gerne have en til min svigerfar, der sidder i kørestol, så han kan bevæge sig lidt og lave noget sammen med os andre andet end at sidde og glo

- Zafir - som sjældent fortryder impulskøb, fordi jeg faktisk ikke laver impulskøb. Det sidste der var et slags impuls køb, må man vel sige, var vores hus hehe

Den er på bud i el-giganten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.