Gave til fars dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2016

Diosa85

AogA skriver:

Ja så er det jo snart fars dag, og jeg er som altid helt tom for ideer  Har i nogle gode foreslag? Jeg leder efter en sød gave til min mand og en personlig gave til min far. Håber i kan hjælpe mig 

Faren og jeg er ikke sammen men har alligevel købt en lille beskeden farsdags gave til ham. 

Man har fået en nøglering med teksten "my dad my hero" og en hagesmæk med en tændstik baby med åbne arme og teksten "i love my Daddy this much"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2016

Smusen

Profilbillede for Smusen

Faderen til min søn får en whisky og en lakridspibe

Anmeld Citér

4. juni 2016

Bb2015

Jeg (eller min søn ) gav min kæreste et 'tøm en pølsevogn's gavekort fra Go Dream. Han fik den i går fordi han skulle have en drengeweekend med vennerne og så tænkte jeg de kunne lave noget rigtigt drengerøvsagtigt sammen. Sidste år fik han bare nogle special øl. 

Men normalt ville jeg synes at noget mere personligt der bærer præg af børnene er bedst  som en kop eller noget. Ellers kan man jo give det og noget manden kan nyde for sig selv. Ellers måske noget i kan lave sammen som en biograf tur eller en middag 

Anmeld Citér

5. juni 2016

tarkoflen

Min kæreste har fået en kort og billetter til dizzy Mizz lizzy sammen med mig, vores datter går ikke så meget op i hvad der er i gaven endnu, men mere at give gaven og få lov til at pakke den op, så i år er det forkælelse af far og mor

Anmeld Citér

5. juni 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Min kæreste fik en lille buket til 30 kr fra brugsen og 2 stk af alt bland selv slik de havde. Det kostede ik meget men han blev glad. 

Han har fødselsdag om et par dage så skal ud at finde noget mere " gave agtig"!der. 

Mine forældre får noget pynt til haven.De er til gaver valgt ned tanke og om hu. Budgettet kan lægger fra 30 kr til 500. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.